קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות73
מגזין

סלמון ברביקיו מעל ירקות מעורבים

סלמון ברביקיו מעל ירקות מעורבים
סלמון ברביקיו מעל ירקות מעורבים דורש כ 6 שעות ו-40 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 6 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 36 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 434 קלוריות. גשו לסופר וקנו אבקת צ'ילי, כמון טחון, אבקת בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב allspice הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Allspice Angel Food Cakes With Peenle Curd And Oven-dried Pi כקינוח. . זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. וזה מעולה. נסו סלמון צרוב על ירקות מעורבים, סלמון מצופה בעשב עם סלט ירקות מעורבים, ו 20 דקות פיצה בגריל עם סלמון מעושן וירקות מעורבים (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ בלסמי או סיידרחומץ בלסמי או סיידר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואחבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלט ירקות מעורבים, שטוף ומיובשסלט ירקות מעורבים, שטוף ומיובש1קילוגרםפילה סלמוןפילה סלמון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקטייל מיץ עגבניות-ירקותקוקטייל מיץ עגבניות-ירקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץעגבניות קצוץ3(חוֹרֶף)סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה חנה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.