קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות82
מגזין

סלמון עם שמן בזיליקום

סלמון עם שמן בזיליקום
סלמון עם שמן בזיליקום יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 292 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לך שמן זית, עלי בזיליקום, מלח כשר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו סלמון בזיליקום, סלמון בזיליקום קיסר, ו סלמון עם לימון ובזיליקום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה. ממלאים חצי קערה במי קרח. סט broiler על גבוה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
קערהקערה
סירסיר
2
מניחים את הסלמון על מחבת מרופדת בנייר כסף ועונה עם 1/4 כפית מלח. לבשל, מבלי להסתובב, עד הסלמון הוא באותו צבע לאורך פתיתים בקלות, 7 עד 10 דקות, בהתאם עובי; להפריש. בינתיים, מוסיפים את הבזיליקום לסיר ומבשלים 5 שניות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את בזיליקום למי הקרח.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
סלמוןסלמון
באזיל!באזיל!
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
סירסיר
3
מסננים וסוחטים כדי להסיר כל עודף מים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
מניחים על מגבת נייר מתייבשים.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
מניחים את בזיליקום, שמן, פלפל, ואת המלח הנותר בבלנדר ומחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
6
להעביר את הסלמון לצלחות בודדות טפטוף עם כמה שמן בזיליקום. (אתה יכול לכסות ולקרר את השמן שנותר עד 2 שבועות.) טיפ: אתה יכול גם לטפטף שמן ארומטי זה על תירס על קלח, עוף בגריל או צלוי, מוצרלה טרייה או פטה, תפוחי אדמה מבושלים חדשים, ירקות קלויים, ביצים מטוגנות, לחם בסגנון כפרי, ירקות או מרק שעועית לבנה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלה טרייהמוצרלה טרייה
תירס על קלחתירס על קלח
תפוח אדמה חדשתפוח אדמה חדש
ירקירק
שמן בזיליקוםשמן בזיליקום
עוף שלםעוף שלם
סלמוןסלמון
לחםלחם
ביצהביצה
גבינת פטהגבינת פטה
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה Trentadue La Storia. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.