קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלמון פסטו קל

סלמון פסטו קל
סלמון פסטו קל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 37 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 392 קלוריות. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לך לחנות ותביא פילה סלמון, מלח, מרק עוף פחות נתרן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב האורז החום מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו סלמון פסטו קל בגריל בנייר כסף, סלמון פסטו עם פרמזן פסטו אורזו, ו סלמון פסטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
מניחים את 6 החומרים הראשונים במעבד מזון או בלנדר, ומעבדים עד חלקה. כפית 3 כפות פסטו לתחתית של צלחת אפייה מרובעת 8 אינץ ' מצופה בתרסיס בישול. למעלה עם פילה סלמון, ולהתפשט עם פסטו הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
4 פרוסות סלמי דקות4 פרוסות סלמי דקות
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
ציוד שתשתמש בו
כגון Butterfinger, קצוץ גסכגון Butterfinger, קצוץ גס
8 חבלי שוש טוויסט שחור8 חבלי שוש טוויסט שחור
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
אופים ב 400 במשך 20 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
4
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.