קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סלמון שפשף צ'ילי עם קישואים ותירס מוקפץ

סלמון שפשף צ'ילי עם קישואים ותירס מוקפץ
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? סלמון שפשף צ'ילי עם קישואים ותירס מוקפץ יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 849 קלוריות, 79 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %62 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם שמן זית, קישואים, פילה סלמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו צ'ילי אדום שפשף סלמון, סלמון שפשף בצ'ילי, ו סלמון שפשף בצ'ילי (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל טחוןמלח גס ופלפל טחון567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) גרעיני תירס קפואים (4 כוסות)חבילות כל) גרעיני תירס קפואים (4 כוסות)2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון ללא עור, כל אחד)פילה סלמון ללא עור, כל אחד)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון ללא עור, כל אחד)פילה סלמון ללא עור, כל אחד)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיכל מוכן סלסה עגבניות טרי (2 כוסות)מיכל מוכן סלסה עגבניות טרי (2 כוסות)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיכל מוכן סלסה עגבניות טרי (2 כוסות)מיכל מוכן סלסה עגבניות טרי (2 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישואים, לרבעים לאורכו, לחתוך לרוחב לחניתות 3 אינץ '(בערך 1/2 אינץ ' עבה)קישואים, לרבעים לאורכו, לחתוך לרוחב לחניתות 3 אינץ '(בערך 1/2 אינץ ' עבה)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישואים, לרבעים לאורכו, לחתוך לרוחב לחניתות 3 אינץ '(בערך 1/2 אינץ ' עבה)קישואים, לרבעים לאורכו, לחתוך לרוחב לחניתות 3 אינץ '(בערך 1/2 אינץ ' עבה)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.