קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות7
מגזין

סלסה Poblano חלקה

סלסה Poblano חלקה
סלסה Poblano חלקה עשויה להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 85 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. אם יש לכם שמן זית, מים, יש אבוקדו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מתכונים דומים: מתכון סלסה ורדה חלקה, Poblano-סלסה מלפפון, ו Poblano קלוי סלסה Caper.

הוראות

1
מניחים את הכוסברה, שום, מלח, פלפלים poblano, פלפלים חלפיניו, פלפל סראנו, חסה, אבוקדו, שמן זית, ומים לתוך בלנדר. מחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל Poblanoפלפל Poblano
פלפל סראנופלפל סראנו
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אבוקדואבוקדו
חסהחסה
שוםשום
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא דלואך נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
דלואך נהר רוסי פינו נואר
דלואך נהר רוסי פינו נואר
צבע אדום יפה אודם בכוס, הנהר הרוסי 2018 פינו נואר נפתח עם ניחוחות פירות אדומים בהירים של תות ודובדבן. פטל, ריבס וטעמים שזיף כהה נפגשים עם מגע של תבלין וחומציות בהירה. זהו יין בעל גוף בינוני עם טאנינים מתונים וגימור מתמהמה