קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות6
מגזין

סלסה טומטילו צלויה

סלסה טומטילו צלויה
המתכון קלוי סלסה Tomatillo יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 17 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. אם יש לך כוסברה, מלח, אורגנו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכונים דומים: 10 למעלה tomatillo s ו קלוי Tomatillo וסלסה זית ירוק, סלסה Tomatillo קלוי (סלסה ורדה), ו Tomatillo קלוי סלסה-סלסה ירוקה.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Adelsheim Pinot Noir (חצי בקבוק) עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.