קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

סלסה מלפפון-מנגו

סלסה מלפפון-מנגו
מלפפון-מנגו סלסן הוא מאכל צמחוני ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, פליאוליטי ולקטו אובו . מנה אחת מכילה 121 קלוריות , 2 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן . מתאים ל-4 מנות. תמורת $1.5 למנה , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. 174 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. גשו לסופר וקנו מנגו, פלפל ג'לפנו, מיץ ליים ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים ו-30 דקות . עם ציון של 85% , המנה הזו היא אדירה. סלסת מלפפון מנגו , סלסת מלפפון מנגו וסלסת מנגו מלפפון דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מערבבים יחד את המנגו, המלפפון, פלפל הג'לפנו, הבצל, השום והכוסברה בקערת ערבוב. מתבלים במיץ ליים, מלח ופלפל. מקררים לפחות שעתיים לפני ההגשה כדי לאפשר לטעמים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Moscato Bubbly Pink. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה בתוספת פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!