קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות10
ציון בריאות45
מגזין

סלע סכר בישול איטי צ'ילי

סלע סכר בישול איטי צ'ילי
המתכון בולדר סכר בישול איטי צ'ילי מוכן בערך 5 שעות וזה בהחלט עצום חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 293 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכונים דומים: צ'ילי בישול איטי, צ'ילי בישול איטי, ו צ'ילי בישול איטי.

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שיכר ענברשיכר ענבר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמנת מרק ברוקולישמנת מרק ברוקולי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוקעגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Rot*el או מותג אחר עגבניות חתוכות צלויות באש עם צ'ילי (לא מרוקן)Rot*el או מותג אחר עגבניות חתוכות צלויות באש עם צ'ילי (לא מרוקן)71אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות תערובת תבלינים צ'ילי המקורית של מקורמיקחבילות תערובת תבלינים צ'ילי המקורית של מקורמיק1פלפל ירוקפלפל ירוק3פלפלים חלפיניופלפלים חלפיניו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)lean הקרקע טורקיהlean הקרקע טורקיה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול סטייק המותג של מקורמיק במונטריאולתיבול סטייק המותג של מקורמיק במונטריאול340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבעולי פטריות וחתיכותגבעולי פטריות וחתיכות1פלפל כתוםפלפל כתום1קטןבצל סגולבצל סגול1פלפל אדוםפלפל אדום340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה כההשעועית אדומה כהה11 קילו קישואים,שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף11 קילו קישואים,מלח חםמלח חם170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Casteller קאווה ברוט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Casteller קאווה ברוט
Casteller קאווה ברוט
הקסטלר ברוט קאווה מציג תפוח ירוק וניחוחות הדר. בפה, יש לו טעמים פריכים, טריים עם הערות הדר ליים ורק מגע של מתיקות. יש לזה טעם טרי, נקי ועצבני.