קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סנדלר שוקולד-דובדבן

סנדלר שוקולד-דובדבן
סנדלר שוקולד דובדבן יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 163 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חמאה, אפיית קקאו, קמח זהב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו סנדלר דובדבן שוקולד, עוגת שוקולד דובדבן-פטל, ו שוקולד צ'יפס-סנדלר דובדבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-375-אף.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים 2 כפות סוכר חום ואת עמילן תירס ב 2-ליטר סיר. מערבבים דובדבנים. מבשלים מעל חום בינוני 4 עד 5 דקות, ערבוב מדי פעם, עד מעובה מעט. מערבבים תמצית שקדים וצבע מזון.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
סוכר חוםסוכר חום
עמילן תירסעמילן תירס
צבע מזוןצבע מזון
דובדבניםדובדבנים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
יוצקים לתוך תבשיל 1 ליטר ungreased.
4
מערבבים קמח, קקאו, 1 כף סוכר חום, אבקת אפייה ומלח בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
סוכר חוםסוכר חום
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
חותכים בחמאה, באמצעות בלנדר מאפה או crisscrossing 2 סכינים, עד התערובת נראית כמו פירורים עדינים. מערבבים בחלב ווניל עד שהתערובת יוצרת בצק רך. טיפה בצק על ידי 6 כפות על תערובת דובדבן חם.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
דובדבניםדובדבנים
בצקבצק
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
6
אופים חשפו 20 עד 25 דקות או עד ציפוי כבר לא בצקי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מגישים חמים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.