קושירגיל
מוכן ב26 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

ספגטי עם חצילים, ריקוטה ועגבניות

ספגטי עם חצילים, ריקוטה ועגבניות
ספגטי עם חצילים, ריקוטן ועגבניות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 567 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם ריקוטה, מלח, פרמזן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 26 דקות. מתכונים דומים: ספגטי עם ריקוטן ועגבניות, ללא בשר יום שני: ספגטי בגריל ריקוטה & נבטים ברוסל עם שעועית חמאה ועגבניות מבושלות, ו פסטה בסגנון סיציליאני עם חצילים, עגבניות וריקוטה סלטה (פסטאן אלה נורמה).

הוראות

1
חציל מונח על מגבות נייר ועונה במלח.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו לעמוד 15 דקות. מביאים סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה. מחממים גריל גז או broiler גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
חציל יבש עם מגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
4
מברשת משני הצדדים עם 3 כף. שמן. גריל או צלייה, פונה פעם אחת, עד השחמה והתרכך, 6 עד 8 דקות בסך הכל. מניחים בצד כדי להתקרר מעט, ולאחר מכן קוצצים גס.
מרכיבים שתצטרך
5
מבשלים ספגטי כמו תווית החבילה מפנה עד אל דנטה, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מסננים פסטה, הזמנת 1/4 כוס בישול נוזלי. לזרוק ספגטי עם חצילים, עגבניות, בזיליקום, שום, פרמזן, הנותרים 2 כפות. שמן ו 1/2 כפית. כל מלח ופלפל, הוספת מי בישול לפי הצורך כדי להרטיב. לזרוק עם ריקוטה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך