קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סקווש ומרק שעועית לבנה עם עוגיות פרמזן

סקווש ומרק שעועית לבנה עם עוגיות פרמזן
סקווש ומרק שעועית לבנה עם ביסקוויטים פרמזן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 447 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו עגבניות שימורים, תרד, שעועית קנליני ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. עם כפית נסו קליפת פרמזן ומרק שעועית לבנה שמנה, 10 דקות שעועית לבנה פרמזן מרק תרד, ו דלעת סקווש-מרק שעועית לבנה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד רך, 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את העגבניות והמיצים שלהם ומבשלים, ערבוב מדי פעם, במשך 3 דקות. מערבבים את הדלעת, קורנית, 5 כוסות מים, 1 1/2 כפיות מלח, ו 1/4 כפית פלפל ולהביא לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים עד הדלעת מכרז, על 15 דקות. מערבבים את השעועית ואת התרד ומבשלים עד התרד הוא נבול ואת השעועית מחוממים דרך, 2 עד 3 דקות. בינתיים, להכין את הביסקוויטים על פי הוראות החבילה, זורה עם הפרמזן לפני האפייה.
מרכיבים שתצטרך
4
מגישים עם המרק. טיפ: כדי להפוך את המרק המספק הזה אפילו חזק יותר, להוסיף 1/2 כוס orzo או פסטה קטנה אחרת באותו הזמן אתה מוסיף את המים.
מרכיבים שתצטרך