קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סרטנים פורטוגזים וצ'וריסו

סרטנים פורטוגזים וצ'וריסו
Prawn פורטוגזית ו Chorizo יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 141 גרם חלבון 68 גרם של שומן, וסך הכל 1429 קלוריות. גשו לסופר וקנו אספרגוס, רסק עגבניות, נקניקיות צ'וריסו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 84%. נסו שרימפס וצ'וריסו של דייג פורטוגזי, פורטוגזית אפויה ביצים עם צ'וריסו וריקוטה, ו שיפודי צ'וריסו ופראון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.