קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות95
מגזין

עדשים ואורז עם TVP

עדשים ואורז עם TVP
עדשים ואורז עם TVP דורש כ 50 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . במנה עיקרית זו יש 275 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 2g של שומן למנה. 12 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. . אם יש לכם אבקת קארי, כמון טחון, גרגרי בויון עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. נסו Cheat ' s Lils & Yestray Brown Rice Biryani (ft. Sunrice אורז ועדשים) + בגידה, עדשים ואורז, ו עדשים ואורז (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים עדשים עם 3 כוסות מים בסיר גדול ומביאים לרתיחה. לאחר הרתיחה, להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים שנחשפו במשך 10 דקות. בינתיים, מחממים את שמן הזית במחבת מעל חום בינוני. מערבבים את הבצל, ומבשלים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
עדשיםעדשים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
לאחר העדשים התבשלו במשך 10 דקות, מערבבים את הבצל המבושל יחד עם האורז, TVP, מרק עוף, אבקת קארי, כמון, פתיתי פטרוזיליה, ו 2 1/2 כוסות מים. חזור לרתיחה מעל חום גבוה, ואז להסיר מן החום, לכסות, ולתת לעמוד במשך 20 דקות. אין להסיר את המכסה במהלך תקופה זו. לאחר 20 דקות, להסיר את המכסה ומערבבים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
עדשיםעדשים
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
חלבון ירקות מרקםחלבון ירקות מרקם