קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגה אחת - שתיים - שלוש-ארבע

עוגה אחת - שתיים - שלוש-ארבע
עוגה אחת - שתיים - שלוש-ארבע עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לקינוח שלך. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 12 גרם חלבון, 36 גרם שומן, ובסך הכל 826 קלוריות. מתכון זה מכלמתכונים דורש אבקת אפייה, מלח, ביצים ותמצית ונילן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך נהדר של 39%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת בית אגרה (עוגת שכבות או עוגת בונדט-אתה בוחר), עוגת בית אגרה (עוגת שכבות או עוגת בונדט-אתה בוחר), ו עוגת פודינג אננס עוגת תערובת עוגה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). גריז וקמח שש מחבתות עגולות בגודל 9 אינץ'. מנפים יחד את הקמח, אבקת האפייה והמלח; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד את החמאה והסוכר עד אור רכה. מקציפים פנימה את הביצים אחת אחת ואז מערבבים פנימה את הווניל. לסירוגין מקציפים פנימה את תערובת הקמח והחלב, מערבבים רק עד להטמעה.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחלקים את הבלילה לשש מחבתות בגודל 9 אינץ'.
4
אופים בתנור שחומם מראש למשך 15 עד 20 דקות, או עד שקיסם המוחדר למרכז העוגה יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 160 דולר לבקבוק.
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
טייטינגר ברוט לה פרנסז (מגנום)
שמפניה זו היא תערובת של כ -30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו -60% מהסך הכל, מכמה יבולים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.