קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות שוקולד ואגסים כפולות

עוגות שוקולד ואגסים כפולות
שוקולד כפול ועוגות אגס יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 673 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 33 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. במקום זאת, אם יש לכם קמח לכל מטרה, סוכר, שוקולד למחצה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון דרומי. נסו עוגות עוגיות שוקולד כפולות, עוגות שוקולד כפולות, ו עוגת שוקולד דביק וחמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כשאני מסתכל מהחלון, קשה לדמיין את הסתיו הזה מתחיל רשמית מחר. יש לנו כאן שתי עונות פחות או יותר, חמות וחמות. חג המולד חגג בשמלת קיץ, טוב, "זה לא מתאים". זה לא מתאים, אבל יש סימנים שלא ניתן לטעות בהם. הלילה יורד מוקדם יותר, הרוח סוף סוף הרים, הפקאנים שוקלים ענפי העץ למטה. האור נותן עכשיו נימות כחולות קרות, אני מחזיר את המפזר לאולפן, לוח הזמנים שלי לירי השתנה. והכי חשוב, התנור מזמזם עם טארטים, פודינג ועוגות כמו עוגות שוקולד ואגסים כפולות אלה, הסתגלות ללא גלוטן של המתכון של אמא שלי.אני אוהב ספונטניות כמו שאני אוהב טקסים משפחתיים מסוימים. אחת שיש להורים שלי בבית היא להיפגש לשעת תה כל יום בסביבות ארבע או חמש. אפילו עכשיו שסבתא שלי איננה, אמא שלי עושה את אותו הליכת חצר אחת לסבא שלי וממשיכה במסורת. אחד הזיכרונות החביבים שלי הוא תמיד הרגע הזה משותף סביב שולחן חדר האוכל שלהם ממש כאשר הוא מקבל כהה בחוץ ואנחנו נעים סביב פרוסת עוגה וכוס חמה של תה ו chat.As ילד, הייתי יושב בשקט ומקשיב לשילוב של שיחות החל מפוליטיקה וספרות לשאלות הבסיסיות יותר של מה לבשל למשפחה הבאה להיפגש. כנער התחלתי לקחת חלק על ידי הבאת פינוקים משלי כמו madeleines ו langues דה צ ' אטים. כמבוגר, בכל פעם שאני הולך הביתה, אני פשוט יושב בשקט ומקשיב, ממש מוקסם מכל מילה שהם אומרים, כל אירוע או בן משפחה שהם מדברים עליו. אני מנסה לתמצת את הרגעים היקרים האלה לרצועות הזמן הארוכות שביליתי הרחק מהם.מגיע ליפול כאשר "cozying-it-up" שלי מתחיל לבעוט ב, אני עושה את העוגה הזאת בכל סוף שבוע, כך שאנחנו יכולים לשתות תה ועוגה כמו שהם עושים בבית. אין לי מושג איפה אמא שלי קיבלה את המתכון המקורי, אני פשוט מצאתי כמה עותקים שלו בקופסאות מתכון שונות ברחבי הבית. אני אוהב את זה מהסיבה הפשוטה שאתה יכול לעשות את זה בעצמך עם הטעם שאתה אוהב. אוקטובר עשוי להיות הל ופיסטוקים, נובמבר עשוי לתת דרך שקדים ווניל בעוד דצמבר עשוי לראות כמה פירות מסוכרים צבעוניים. כרגע זה אגסים ושוקולד.לאחר התאמת מתכון טארט שוקולד בהצלחה בתחילת החודש לגרסת גלוטן, חשבתי העוגה האהובה עליי תהיה ליד להיות ללא גלוטן. העוגה לא הייתה קשה להסתגל באמצעות קמחים שונים וביצים וחמאה נמצאים שם כדי לעזור מרכיבים לאגד ולגדל כראוי. קשה להרוס דברים כשיש ביצים וחמאה. הוספתי אבקת קקאו ושוקולד נמס לבלילה ועקפתי כל עוגה עם פרוסות של אגסים בשלים. ידעתי שהקורסים יכולים לתת מרקם שונה וחולי לעוגות המוגמרות, אז הורדתי אותם במעט כדי שיישארו לחים לכמה ימים.אני בכוונה השמטתי כל סוג של תבלין הפעם אבל אני חושב הל לכוס התה הבאה. אני גם רוצה לנסות להתאים את עוגת שמן הזית המדהימה הזו של קוני ועוגות נוטלה פאונד חמודות של דנה. אני יכול להגיד לי הסתיו הוא כאן...עוגת שוקולד ואגסים כפולה: עושה חמש עוגות 3 אינץ ' (השתמשתי אלה liners) או עוגת כיכר אחת.1 מקל (113gr)חמאה ללא מלח, בחדר temperature1/2 כוס (100gr) sugar3 eggs2 עוז (60gr) שוקולד semisweet, נמס וקריר מעט 1/4 כוס (60ml) buttermilk1/3 כוס (60gr) קמח אורז מתוק 1/3 כוס (60gr) סורגום קמח (אתה יכול להשתמש amaranth או קינואה)או 1 כוס (125gr) כל המטרה אינה קמח ללא גלוטן במקום זאת, אם לא הולך קמח ללא קמח במקום זאת, אם לא כפות (15gr) אבקת קקאו 1/4 כפית אבקת אפייה 1 אגס, בשלים, קלופים, מגולפים ופרוסים דק
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מרירשוקולד מריר
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
קמח דורהקמח דורה
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
3 עד 4 כוסות גלידת וניל3 עד 4 כוסות גלידת וניל
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
AmaranthAmaranth
1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף
ממרח אגוזי לוז שוקולדממרח אגוזי לוז שוקולד
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
( 23)( 23)
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
(קיבלר)(קיבלר)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
תהתה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מחממים את התנור ל 177° ומניחים מתלה במרכז. משחות עוגיות גריז או מחבת כיכר ומניחים אותם על תבנית אפייה. הגדר aside.In הקערה של מערבל לעמוד מצויד מצורף ההנעה, להכות את החמאה וסוכר במהירות בינונית עד אור שמנת, על 2-3 דקות. להפחית את המהירות לנמוך ולהוסיף את הביצים, אחד בכל פעם, scarping הצדדים של הקערה בין כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מוסיפים את השוקולד המותך ומכים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4
הוסף את חלב החמאה והכה, עדיין נמוך, עד incorporated.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
5
מוסיפים את הקמחים, קקאו ואבקות אפייה ומכים במשך 30 שניות. הגדל את המהירות לבינונית והכה לרגע.
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
6
יוצקים את התערובת למחבת מוכנה שלך (ים) ומניחים את פרוסות האגסים על גבי.
מרכיבים שתצטרך
4 כפיות אגוזי מלך קצוצים4 כפיות אגוזי מלך קצוצים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
7
אופים במשך 30-40 דקות עבור כיכר, 20-25 דקות עבור עוגות בודדות. בדוק בזמן האפייה המוקדם ביותר שצוין כמו כל תנור פועל אחרת ואתה רוצה לשמור את העוגה (ים) לח בפנים.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הכרמים Bully Hill יבש Riesling עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים