קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות25
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות בייגלה שוקולד לבן

עוגיות בייגלה שוקולד לבן
עקיצות בייגלה שוקולד לבן יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה אחת מכילה 83 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. והוא יספק כ 25 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-60 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם שוקולד, בייגלה, צימוקים ועוד כמה מרכיבים, אתם יכולים להכין אותם. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: שוקולד לבן נענע בייגלה עקיצות, ביסקוף בייגלה עם שוקולד לבן, ו אדום לבן וכחול בייגלה נושך.

הוראות

1
שים את השוקולד בקערה חסינת חום, מונח על מחבת של מים רותחים בקושי, אל תאפשר לקערה לגעת במים. השאירו במשך כמה דקות עד השוקולד נמס.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
פתח את שקית הבייגלה, מקפל אותו לשניים ומכסה במגבת תה. מרסקים בעדינות את הבייגלה עם מערוך עד שהם נשברים לרסיסים קטנים בגודל של כ-0.5 ס " מ.
מרכיבים שתצטרך
לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'
תהתה
ציוד שתשתמש בו
2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס
סופרסטה יבשה מתוקה, פרוסה, להגשהסופרסטה יבשה מתוקה, פרוסה, להגשה
3
יוצקים את הבייגלה המרוסק לתוך השוקולד המומס ומערבבים היטב. מערבבים בצימוקים. קו תבנית אפייה עם גדולנייר חסין. כפות של בייגלה לערבב על הסדין, סביב 3 ס "מ לרוחב 1 ס" מ גבוה. השאירו את העקיצות להגדיר במקום קריר או לשים במקרר עד השוקולד להגדיר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®