קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

עוגיות וגלידת שמנת

עוגיות וגלידת שמנת
ניתן להכין עוגיות מתכון וגלידת שמנת בעוד כ-35 דקות. אתה מקבל קינוח שמגיש 6. מנה אחת מכילה 700 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 52 גרם שומן. 117 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. מתכון זה של מזון טוב BBC דורש קרם כפול, תרמיל וניל שמנמן, סוכר גלגלית זהב, חלמונים ביצה. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: עוגיות שוקולד צ'יפס וגלידת מרשמלו דלעת שמנת, עוגיות חמאת בוטנים מערבולת וגלידת שמנת, ו אין עוגיות מנטה צ'יפס וגלידת שמנת.

הוראות

1
שים מיכל במקפיא. לפצל את התא וניל לאורכים, לגרד את הזרעים החוצה עם נקודת הסכין קצה לתוך מחבת עם קרם תרמיל. מביאים לרתיחה, ואז להסיר מהחום ולהשאיר להחדיר לפחות 20 דקות. לקבלת הטעם הטוב ביותר, זה יכול להיעשות כמה שעות לפני כן והשאיר ללכת קר (ראה טיפים, להלן).
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
קרםקרם
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
מחבתמחבת
2
בקערה גדולה, לטאטא את הסוכר וחלמון ביצה יחד במשך כמה דקות עד שהם הופכים חיוורים ורכים.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
שים את קרם וניל בחזרה על החום עד שלה רק עומד לרתוח, ואז בזהירות מסננת את הנוזל על החלמונים, מכות עם הקצף עד מעורב לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
קרםקרם
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מקציףמקציף
4
בשלב זה, לקבל קערה גדולה של מי קרח ולשבת קערה קטנה יותר בו.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יוצקים את פודינג בחזרה לתוך המחבת ומבשלים על החום הנמוך ביותר, ערבוב לאט ברציפות, לוודא את הכף נוגעת בתחתית המחבת, במשך כ 10 דקות עד מעובה (ראה כללים, להלן). מסננים את פודינג לתוך הקערה יושב במים הקפואים ולהשאיר להתקרר, ולאחר מכן נטישה עד scoopable (ראה שיטות, להלן).
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
6
מגלגלים חתיכות של בצק עוגיות לכדורים או נחשים דקים, משטחים אותם עם הידיים והשכבה דרך הגלידה. להקפיא עד מוצק.
מרכיבים שתצטרך
בצק עוגיותבצק עוגיות
גלידהגלידה
גלולגלול

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.