קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות חמאה של ג'ג

עוגיות חמאה של ג'ג
עוגיות חמאה של ג'י ג' י הוא צמחוני ומספק כ 48 מנות. מנה אחת מכילה 141 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמו קינוח. אם יש לכם חמאה, ביצה, עמילן תירס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. ו 4 היה אומר שזה פגע במקום. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית בלתי אפשרי של 9%. נסו עוגיות חמאה, עוגיות חמאה פריכות, ו עוגיות חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים חמאה, 1 1/2 כוס סוכר לבן וסוכר קונדיטורים יחד בקערה בעזרת מערבל חשמלי עד לקבלת תערובת חלקה וקרמית; מערבבים פנימה עמילן תירס ו -2 כוסות קמח. יוצרים באר במרכז הבצק; מוסיפים ביצה ומערבבים היטב. ללוש את יתרת 1 כוס הקמח לבצק בעזרת הידיים עד שהבצק מתרחק מדפנות הקערה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
סוכר מגורעןסוכר מגורען
עמילן תירסעמילן תירס
חמאהחמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
מגלגלים בצק לכדורים בגודל אגוז.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
בצקבצק
גלולגלול
4
יוצקים 1/4 כוס סוכר לבן לקערה; טובלים את החלק העליון של כל כדור בסוכר. מסדרים כדורים על תבנית עם נייר אפייה. משטחים מעט כל כדור בעזרת תחתית כוס שתייה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
5
אופים בתנור שחומם מראש עד ששולי העוגיות משחימים קלות, כ -5 דקות. מצננים בתבניות במשך 5 דקות לפני שמוציאים להתקרר לחלוטין על רשת.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור