קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות90
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות מלאך בטטה

עוגיות מלאך בטטה
עוגיות מלאך בטטה היא טבעוני הר ד ' אובר. מנה אחת מכילה 86 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 90 מנות סועדים. 1 אדם התרשם מתכון זה. אם יש לכם שמרים, קיצור, בטטות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 12%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: עוגיות מלאך בטטה, עוגיות מלאך: ביסקוויטים קלים עם שמרים, ו עוגיות בטטה המכונות גם כיצד להשתמש בשאריות בטטה.

הוראות

1
שלב שמרים ו -3 / 4 כוס מים חמים בכוס מדידה נוזלית של 2 כוסות; תן לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
2
מערבבים יחד קמח ו -3 המרכיבים הבאים בקערה גדולה; חותכים בקיצור עם בלנדר מאפה עד שהתערובת מתפוררת. מערבבים פנימה תערובת שמרים ובטטות רק עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
קיצורקיצור
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
3
הופכים את הבצק על משטח מקומח קלות, ולשים עד לקבלת מרקם חלק ואלסטי (כ -5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
4
מניחים את הבצק בקערה משומנת היטב, הופכים לשמן העליון. מכסים ומצננים 8 שעות, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מרדדים בצק לעובי 1/2 אינץ'; חותכים בעזרת חותך עגול בגודל 2 אינץ'. להקפיא עד 1 חודש, אם תרצה בכך. להפשיר ביסקוויטים; מניחים על ניירות אפייה לא משומנים. מכסים ומניחים לתפוח במקום חמים (85), ללא טיוטות, 20 דקות או עד להכפלה בכמויות גדולות.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים בחום של 400 במשך 10 עד 12 דקות או עד להשחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב את דרום עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם להתאים יין לאוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. פס פארקר סנטה ברברה ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
פארקר סנטה ברברה ריזלינג
פארקר סנטה ברברה ריזלינג
תווים פרחוניים ופריחת תפוז, מתערבבים בניחוחות הדרים, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תמצאו טעמים של אפרסק, משמש ופרי הדר. טעמים אלה משלבים לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.