קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות פירות

עוגיות פירות
עוגיות עוגת פירות יכולות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 30 מנות סועדים. צופה הדמות שלך? זה מתכון צמחוני יש 149 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לכם סודה לשתיה, סוכר חום, קוקוס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 11%. הציון הזה לא כל כך מרהיב. נסו עוגיות פירות, עוגיות פירות, ו עוגיות פירות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה, חמאת שמנת, קיצור וסוכרים.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מוסיפים ביצה ווניל; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
(קיבלר)(קיבלר)
3
שלב קמח, סודה לשתיה, מלח ושיבולת שועל; מוסיפים לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. מערבבים פנימה את הקוקוס, התמרים, הדובדבנים והאננס.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
תאריכיםתאריכים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
(צינור גדול)(צינור גדול)
4
צורה לתוך 1-ב. כדורים; מניחים על ניירות אפייה משומנים.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
5
אופים בחום של 325 מעלות למשך 15 דקות או עד להשחמה קלה. מגניב על מתלים תיל.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל דובדבנים מסוכרים אדומים וירוקים קצוציםכל דובדבנים מסוכרים אדומים וירוקים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאריכים קצוציםתאריכים קצוצים1(קיבלר)(קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מיושנתשיבולת שועל מיושנת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאננס קצוץ מסוכראננס קצוץ מסוכר1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס