קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות48
ציון בריאות2
מגזין

עוגיות צ'יפס באפלו

עוגיות צ'יפס באפלו
עוגיות באפלו צ'יפס יכולות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 48 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 261 קלוריות. אם יש לך קוקוס, סודה לשתייה, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 67 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוגיות צ'יפס באפלו, עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות טריפל M&M, עוגיות טופי & עוגיות חמאת בוטנים גביע, ו עוגיות שוקולד צ'יפס אגוז מלא {עוגיות שוקולד צ' יפס האהובות עליי} (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים את המרגרינה, סוכרים, ביצים ווניל. מערבבים את קמח סודה לשתיה, אבקת אפייה, סובין צימוקים, שיבולת שועל, צימוקים, קוקוס, אגוזים קצוצים ושוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
סובין צימוקיםסובין צימוקים
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
3
מערבבים עד בשילוב טוב. זרוק כף גדולה בגודל כפות על תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
אופים עד הזהב כ 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגוררקוקוס מגורר4ביציםביצים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה, נמסהמרגרינה, נמסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני דגנים עם סובין צימוקיםדגני דגנים עם סובין צימוקים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן