קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות שוקולד צ'אנק אמריקאיות

עוגיות שוקולד צ'אנק אמריקאיות
עוגיות שוקולד צ'אנק אמריקאיות הן קינוח אמריקאי. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 385 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. גשו לסופר וקנו את "ונילן חלץ", בר שוקולד חלב, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. נסו חקיין לוין מאפיית שוקו שוקולד צ'אנק עוגיות, שוקולד מריר ועוגיות שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים, ו עוגיות שוקולד Paleo Chocolate Chunk Shortbread (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 180c / גז 4 / מאוורר 160C. לאסוף יחד ולשקול את כל החומרים.
2
קוצצים 200g / 7oz של שוקולד רגיל לחתיכות מחוספס, לא סדיר. קוצצים את השוקולד חלב באותו אופן, אבל לשמור נפרד.
מרכיבים שתצטרך
3
לשבור את השוקולד הפשוט הנותר לתוך קערת ערבוב חסינת חום גדולה. ממיסים במיקרוגל על בינוני במשך כ 112 דקות (או על מחבת של מים רותחים).
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים את השוקולד עד מומס, ואז עצה בסוכר, חמאה, חמאת בוטנים, ביצה ווניל ולהכות עם כף עץ עד מעורבב היטב. מערבבים בקמח, כל נתחי שוקולד חלב, האגוזים (אין צורך לקצוץ) וחצי חתיכות שוקולד רגיל. התערובת תרגיש רכה למדי, ותרד בקלות מהכפית אם תלחץ אותה.
מרכיבים שתצטרך
5
זרוק כפיות גדולות ב 12 ערימות על 2 או 3 גיליונות אפייה, משאיר מקום להם להתפשט (ייתכן שיהיה עליך לאפות בקבוצות). מקל נתחים הנותרים לתוך העוגיות (2-3 חתיכות בכל).
מרכיבים שתצטרך
6
אופים במשך 10-12 דקות עד שהם tinged מעט כהה יותר בקצוות. הריח יודיע לך שהם מוכנים. הם יהיו רכים באמצע, אבל יהיו פריכים כפי שהם מגניבים. (לבשל במשך זמן רב יותר ויהיה לך עוגיות crisper.)
מרכיבים שתצטרך
7
תן להם להתקרר ולהקים במשך כמה דקות על תבנית האפייה (theyll לשבור אם אתה מזיז אותם בזמן עדיין חם), ואז להמריא עם מרית רחבה על מתלה קירור. הם ישמרו קריספ בתוך פח אטום במשך 3-4 ימים.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה, ופרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.