קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות שיבולת שועל קקאו

עוגיות שיבולת שועל קקאו
עוגיות שיבולת שועל קוקואניות עשויות להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הקינוחים שלכם. מתכון צמחוני לקטו אובו זה משרת 36 . מנה אחת מכילה 141 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. 227 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם קמח, סוכר חום, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 20%. הציון הזה לא כל כך אדיר. מתכונים דומים: עוגיות ציפורן קקאו אגוז שיבולת שועל, עוגיות שיבולת שועל קוקוס ציפורן קקאו, ו עוגיות שיבולת שועל עם שקדים קלויים קינמון, שפיץ קקאו ושוקולד מריר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים חמאה או מרגרינה וסוכרים עד לקבלת קרם.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
3
מוסיפים ביצים ווניל; מקציפים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
4
מוסיפים קמח משולב, אבקת קקאו, סודה לשתיה ומלח; מערבבים היטב. מערבבים שיבולת שועל וצימוקים, מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
סודה לשתייהסודה לשתייה
צימוקיםצימוקים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
5
זרוק בצק על ידי כפות מעוגלות על דפי עוגיות לא משומנים.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים 10 עד 12 דקות, עד שהעוגיות כמעט מתייצבות. אל תאפו יתר על המידה. מגניב 1 דקה על גליונות עוגיות, ולאחר מכן לעבור מתלים תיל. מגניב-חנות מכוסה היטב.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות שיבולת שועל. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.