קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות תבלינים

עוגיות תבלינים
עוגיות תבלינים יכולות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתאים ל-16 מנות. מנה אחת מכילה 254 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לך מיץ לימון, קינמון טחון, חמאת g, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו ספייס את החיים שלך: דלעת ספייס עוגיות ארוחת בוקר, עוגיות דלעת ספייס ללא גלוטן {עוגיות לסרטן ילדים}, ו דלעת ספייס Spritz עוגיות / עוגיות לסרטן ילדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
משרים את דומדמניות בברנדי במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דומדמניותדומדמניות
2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון
2
מערבבים יחד את הקמח, אבקת קקאו, אבקת אפייה, סודה לשתיה, תבלינים, מלח ושוקולד מריר.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מרירשוקולד מריר
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר
3
מערבבים היטב עם מקצף.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
שים את החמאה, סוכר, וניל, לימון וגלידת תפוז במערבל עמדה מצויד מצורף מקצף להכות לשלב אבל לא אוורירי הרבה, על 1 דקה. עם ריצת המיקסר, לאט להוסיף את הביצה ומערבבים במשך כ 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
בֹּטֶןבֹּטֶן
1/4 פאונד פטריות מורל1/4 פאונד פטריות מורל
קליפות מלימוןקליפות מלימון
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')
ציוד שתשתמש בו
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
5
מוסיף את החומרים יבשים, ואחריו דומדמניות וברנדי.
מרכיבים שתצטרך
דומדמניותדומדמניות
2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון
6
לערבב עד שהכל מגיע יחד.
7
בעדינות ללוש את הבצק בקערה עם הידיים עד שהוא מגיע יחד והוא אחיד. מחלקים את הבצק לתוך 1 3/4-עוז / 50g נתחים ולעצב כל נתח לכדור עגול לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפלים אדומים קלויים קצוצים או 1 צנצנת (2 אונקיות) פימיינטוס, סחוטים1/4 כוס פלפלים אדומים קלויים קצוצים או 1 צנצנת (2 אונקיות) פימיינטוס, סחוטים
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
8
מניחים את הכדורים על 1 או 2 דפי אפייה מרופדים בנייר קלף, מרווחים אותם על 3/4 אינץ '/ 2 ס " מ זה מזה, ולתת לנוח במקרר לפחות 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
(כגון Chocodrops)(כגון Chocodrops)
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
9
מחממים התנור ל 375°f / 190°C.
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
10
אופים את העוגיות במשך 15 עד 20 דקות, עד חברות למעלה אבל המרכז הוא עדיין רך מעט.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
11
הסר מהתנור. לאחר העוגיות מחוץ לתנור, לאפשר להתקרר רק 5 דקות, ולאחר מכן להעביר מתלה תיל. בעוד העוגיות עדיין חמות, לטאטא יחד את החומרים זיגוג עד צורות ציפוי דק וחלק.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
למסיבותלמסיבות
12
יוצקים 1 כף של זיגוג על כל ביסקוויט, משאיר אותו לטפטף מעיל את הביסקוויט עם סרט דק מאוד, שקוף כמעט. לסיים כל אחד עם 3 חתיכות של קליפה מסוכר להציב במרכז. השאר להגדיר ולשרת, או לאחסן במיכל אטום במשך יום או יומיים.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
13
יותם אוטולנג ' י הוא הבעלים של קבוצה של מסעדות בעלות ארבעה סניפים בלונדון, וכן מסעדה יוקרתית, Nopi, גם בלונדון. ספר הבישול שלו משנת 2011, Plenty, היה רב מכר של הניו יורק טיימס. סמי תמימי הוא שותף ושף ראשי ב-Ottolenghi וב-coauthor של Ottolenghi: ספר הבישול.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2(חוֹרֶף)2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק125 גרם חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר125 גרם חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפות הדר מסוכרות חתוכות לקוביותקליפות הדר מסוכרות חתוכות לקוביות142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)150 גרם שוקולד מריר באיכות טובה, מגורד בגסות150 גרם שוקולד מריר באיכות טובה, מגורד בגסות2(יכול להיות או להרחיק)אבקת קקאו באיכות הטובה ביותראבקת קקאו באיכות הטובה ביותר3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק160 גרם סוכר ממתקים160 גרם סוכר ממתקים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק125 גרם דומדמניות125 גרם דומדמניות1largesביצה חופשיתביצה חופשית4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק240 גרם קמח לכל המטרה240 גרם קמח לכל המטרה1(יכול להיות או להרחיק)כל קינמון טחון, allspice, זנגביל, ואגוז מוסקטכל קינמון טחון, allspice, זנגביל, ואגוז מוסקט3(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי1(יכול להיות או להרחיק)גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת1(יכול להיות או להרחיק)גרידה כתום מגורדגרידה כתום מגורד0(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק125 גרם סוכר superfine125 גרם סוכר superfine11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס