קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

טורטיה עם אידיוט עוף

טורטיה עם אידיוט עוף
מתכון טורטיה עם עוף אידיוט יכול לספק את התשוקה שלך במרכז אמריקה בערך 1 שעה ו -15 דקות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 51 גרם חלבון, 55 גרם שומן, ובסך הכל 1072 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %60 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל, מיץ ליים, חזה עוף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 82%, וזה מדהים. מתכונים דומים: צלוי אידיוט סלמון עם תוצרת בית אידיוט תיבול השתקפות על מתן, צלוי אידיוט סלמון עם תוצרת בית אידיוט תיבול השתקפות על מתן, ו צלוי אידיוט סלמון עם תוצרת בית ג'מייקני אידיוט תיבול.

הוראות

1
מחממים מראש פטם.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
בקערה, משרים עוף במרינדה מטומטמת במשך 4 עד 5 שעות, במקרר.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
קולים עוף בשמן, על אש גבוהה, עד לבישול, כ -3 דקות מכל צד.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
4
מניחים 1/4 מהאורז והשעועית על כל טורטיה. למעלה עם עוף מבושל והגבינה.
מרכיבים שתצטרך
עוף מבושלעוף מבושל
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
מניחים מתחת לצלייה עד שהגבינה נמסה. למעלה עם חסה מגורדת, שמנת חמוצה, סלסה, אבוקדו וג ' לפנוס.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
6
מערבבים את כל החומרים יחד. מקררים.

מרכיבים

1אבוקדו, פרוסאבוקדו, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2חזה עוף, פרוס לאורכו ל חזה עוף, פרוס לאורכו ל " אצבעות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית שחורה מבושלתשעועית שחורה מבושלת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז, מבושלאורז, מבושל2(חוֹרֶף)טימין מיובשטימין מיובש4טורטיות קמח טרי, מחומםטורטיות קמח טרי, מחומם1(חוֹרֶף)שום קצוץ טרישום קצוץ טרי2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2(חוֹרֶף)allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרווה קרקעמרווה קרקע8פרוסותפרוסות ג'לפנופרוסות ג'לפנו3(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים סחוט טרימיץ תפוזים סחוט טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרומיין מגורררומיין מגורר4largesכפית סלסהכפית סלסה2(חוֹרֶף)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1קטןפלפל מצנפת סקוטי, חתוך לקוביות דקפלפל מצנפת סקוטי, חתוך לקוביות דק4(חוֹרֶף)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק6(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר לבן מגוררצ'דר לבן מגורר1בצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, פינו גריס

הקאריביים עובדים ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ופינו גרי. תרצו לבחור ביינות עם מעט מתיקות כשאתם מתמודדים עם מנות קריביות חריפות. מגישים יינות אלה צוננים כך שהם מרעננים עוד יותר. הווינגוט שניידר נידרהאוזר הרמןשוהל ריזלינג טרוקן עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
ויינגוט שניידר נידרהאוזר הרמןשוהל ריזלינג טרוקן
ויינגוט שניידר נידרהאוזר הרמןשוהל ריזלינג טרוקן
ניחוחות מעושנים מובילים לחיך משיי להפליא, מלוח ומנוסח; פריחת הדובדבן והסקרי באולטרה היי-דפנס; ניפ עדין של חוט צ ' ילה בגימור אינו מפריע למורכבות הקרירה והקלילה. אני לא זוכר בציר טוב יותר של היין הזה.