קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

מרק ספיד מהיר

מרק ספיד מהיר
מרק ספיד ספידי יכול להיות רק הר ד ' אובר אתה מחפש. צופה בדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 342 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו גבינת צ'דר, מלח שום, תפוחי אדמה חומים חשיש ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 30%. ציון זה הוא רע למדי. מרק מהיר, מרק ירקות מהיר, ו מרק אסייתי מהיר דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים ומערבבים את תפוחי האדמה והבצל בחמאה על אש בינונית-נמוכה למשך 10 דקות. מערבבים פנימה את החלב, המרק, הגבינה ומלח השום. מבשלים, ללא כיסוי, במשך 20 דקות או עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מקשטים עם בייקון.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא גרהם בק אושר צוף. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר