קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות תות להפוך קינוח קלאסי

עוגיות תות להפוך קינוח קלאסי
צריך קינוח צמחוני? עוגיות תותים להפוך קינוח קלאסי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 75 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 36 מנות. סעו לחנות וקנו שמנת כבדה, מלח כשר, סוכר טורבינדו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. מתכונים דומים: קינוח עוגת תותים, עוגת תות קלאסית, ו עוגת תות קלאסית.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות. בקערה גדולה לשלב תותים, מיץ לימון, ו 2 כפות סוכר מגורען. בקערה גדולה נפרדת, לטאטא יחד קמח, אבקת אפייה, מלח, הנותרים סוכר מגורען.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
אבקת אפייהאבקת אפייה
תותיםתותים
מיץ לימוןמיץ לימון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
2
חותכים את החמאה עם חותך מאפה, או לשפשף עם האצבעות שלך, עד תערובת דומה פירורים גסים. מערבבים בקרם עד שהבצק מתחיל לבוא יחד, ואז מערבבים בעדינות בתערובת תות.באמצעות כף גלידה ½ 1 אינץ ' או כף, טיפת בצק על גבי גיליונות אפייה מרופד קלף, המרווחים באופן שווה זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
גלידהגלידה
חמאהחמאה
קרםקרם
בצקבצק
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
תבנית אפייהתבנית אפייה
חותך מאפיםחותך מאפים
3
מפזרים סוכר turbinado, ואופים עד חום זהוב, על 24 דקות. הקפד לסובב את המחבתות בין מדפים באפייה ולצפות בהם מקרוב כמו תחתית נוטים לשרוף בקלות ממיץ תות מתוק.
מרכיבים שתצטרך
סוכר Turbinadoסוכר Turbinado
תותיםתותים
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
להעביר את הסדינים למתלה תיל, ולתת מגניב. עוגיות מוגשות בצורה הטובה ביותר באופן מיידי, אבל יכול להיות מאוחסן במיכל אטום בטמפרטורת החדר לא יותר מ 1 יום. הפרי הטרי גורם למרקם להשתנות במהירות.כמו זה: כמו טעינה...
מרכיבים שתצטרך
פירות טרייםפירות טריים
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל