קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות1
ציון בריאות64
מגזין

עוגת גלידה מדהימה"

עוגת גלידה מדהימה
עוגת גלידה מדהימה " יכולה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 86 גרם חלבון 224 גרם של שומן, וסך הכל 6187 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. לך לחנות ותביא את "ונילן אקסטראקט", "שוגר", "ביצים" ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 79%. מתכונים דומים: איך להכין כריך גלידה טרופית, עוגת גלידה תוצרת בית, ו עוגת גלידת קינמון.

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום אורגניסוכר חום אורגני596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה (טמפ חדר)חמאה (טמפ חדר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1פיינטגלידת פצפוצי שוקולד מנטה (אני משתמש בפרמיה סופר מ טריידר ג'ו)גלידת פצפוצי שוקולד מנטה (אני משתמש בפרמיה סופר מ טריידר ג'ו)1WES E אומנויות השפה האנגליתעוגיהעוגיה2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1WES E אומנויות השפה האנגליתגלידהגלידה1(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר3ריבועי אפיית שוקולד חצי מתוקים, מומסים (חלב או כהה יהיו חלופות נהדרות לנסות)ריבועי אפיית שוקולד חצי מתוקים, מומסים (חלב או כהה יהיו חלופות נהדרות לנסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר אורגניסוכר אורגני1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט אורגני (אני למעשה משתמש יוגורט אורגני (אני למעשה משתמש "vanana"של הסוחר ג' ו-vanillan ובננה, אבל...וניל יהיה נהדר, מדי)

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.