קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגת גלידת טדי

עוגת גלידת טדי
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 197 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. והוא יספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו-15 דקות. לכי לחנות וקחי חטיפים בטעם שוקולד וגראהם עם קינמון, ציפוי קצפת, qt. גלידה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עוגת גלידת קינמון, עוגת גלידה תוצרת בית, ו עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה (מתכונים דומים).

הוראות

1
Pack ice cream firmly into 8- or 9-inch springform pan. Freeze 2 hours or until firm.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
2
Unmold ice cream layer onto serving plate just before serving. Press graham snacks into side of ice cream layer; top with whipped topping and chocolate topping.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
גלידהגלידה
3
Garnish with additional graham snacks, if desired. Store leftover dessert in freezer.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

Ice Cream works really well with Cream Sherry, Moscato d'Asti, and Port. A common wine pairing rule is to make sure your wine is sweeter than your food. Delicate desserts go well with Moscato d'Asti, nutty desserts with cream sherry, and caramel or chocolate desserts pair well with port. The NV Johnson Estate Cream Sherry with a 5 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 19 dollars per bottle.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "