קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת המזון של השטן האדום

עוגת המזון של השטן האדום
עוגת המזון של השטן האדום עשויה להיות הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 341 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 10 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לכם סוכר מגורען, אבקת סוכר, חמאהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: עוגת מזון השטן, עוגת מזון השטן, ו עוגת המזון של השטן האדום.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350ºF. שמן וקמח שני מחבתות עוגה עגולות 8 או 9 אינץ', או מחבת 13x9 אינץ'. בקערה גדולה, לנצח את כל מרכיבי העוגה עם מיקסר חשמלי על מהירות נמוכה 30 שניות, גירוד קערה כל הזמן. הכה במהירות גבוהה 3 דקות, גירוד קערה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
תנורתנור
מחבתמחבת
2
יוצקים לתוך מחבתות.
3
אופים סיבובים 30 עד 35 דקות, מלבן 35 עד 40 דקות, או עד קיסם מוכנס במרכז יוצא נקי. סיבובים מגניב 10 דקות; להסיר מחבתות מתלה קירור. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
4
בקערה בינונית, מערבבים אבקת סוכר וחמאה עם כפית או מיקסר חשמלי במהירות נמוכה. מערבבים וניל ומספיק חלב עד חלקה ומורחבת. מילוי וכפור שכבות עגולות או כפור העליון של מלבן עם ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציפויציפוי
ונילוניל
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח לכל מטרהמדליית זהב קמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד אפייה לא ממותק, נמס, מקוררשוקולד אפייה לא ממותק, נמס, מקורר2(יכול להיות או להרחיק)ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי