קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

עוגת השוקולד דלת הסוכר של אן

עוגת השוקולד דלת הסוכר של אן
צריך קינוח ללא חלב? עוגת השוקולד דלת הסוכר של אן יכולה להיות מתכון אדיר לנסות. מתאים ל-16 ומחירו 40 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 175 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. אם יש לכם ממתיק סוכרולוז גרגירי, סוכר, קמח עוגה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -10 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 33%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגת קישואים שוקולד דלת פחמימות הטובה ביותר-וידאו, דודה אן חקיין קינמון סוכר בייגלה עקיצות, ו עוגת התבלינים ליום ההולדת של אמא ואן.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). גריז וקמח שני 9 מחבתות אינץ. מערבבים את המים הרותחים לתוך אבקת הקקאו ומניחים בצד להתקרר. בקערה נפרדת, מנפים יחד את קמח העוגה, סודה לשתיה, אבקת אפייה, קינמון ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
קינמוןקינמון
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
בקערה בינונית שמנת יחד את המרגרינה והסוכרולוז הגרגירי עד שהם בהירים ותפוחים. מקציפים פנימה את הווניל, את המים הקרים ואת תערובת הקקאו שהתקררה.
מרכיבים שתצטרך
מרגרינהמרגרינה
ונילוניל
אבקת קקאואבקת קקאו
קרםקרם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בקערת ערבוב זכוכית או מתכת גדולה מקציפים חלבונים עד לקבלת קצף. מוסיפים בהדרגה את קרם האבנית והסוכר, ממשיכים להקציף עד שנוצרות פסגות נוקשות. מקפלים 1/3 מהלבנים לבלילה, ואז מקפלים במהירות את הלבנים שנותרו עד שלא נותרו פסים.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
יוצקים את הבלילה לתבניות מוכנות.
5
אופים בתנור שחומם מראש למשך 30 עד 35 דקות, או עד שקיסם המוחדר למרכז העוגה יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור