קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

עוגת ורוד Thiebaud

עוגת ורוד Thiebaud
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, קינוח ידידותי fodmap? עוגת ורוד Thiebaud יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 145 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו תותים, מים, סירופ פשוט, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו עוגת פטל ורוד חם, יפה בעוגה ורודה, ו עוגת שיפון ורודה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את התרכיז תות, לשטוף, יבש, גוף התותים.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
2
חותכים את פירות יער לשניים או לרבעון אותם אם הם גדולים במיוחד.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
3
מערבבים את התותים, המים והסוכר בסיר שאינו מגיב בינוני ומביאים את התערובת לרתיחה מעל חום בינוני-נמוך, תוך ערבוב כדי לעזור לסוכר להתמוסס. להנמיך את החום נמוך, לכסות, ומבשלים עד פירות יער רכים, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
פירות יערפירות יער
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
הסר מהחום ולתת את שאר פירות יער, מכוסה, במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
5
להעביר את תערובת ברי כדי מסננת בסדר רשת להגדיר מעל סיר בינוני לא מגיב. לאחר כל המיץ סחוט, להגדיר את פירות יער בצד כדי להשתמש בפרויקט אחר. להביא את המיץ לרתיחה מעל בינוני נמוך חום עד שזה צמצם עד 1/4 כוס (2.1 עוז / 60 גרם), על 10 דקות, ולהניח בצד להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
6
כדי להרכיב את העוגה הוורודה, מניחים את העוגה מקורר על משטח עבודה שטוח ויציב. באמצעות סכין ארוך, משונן, לחתוך את החלק העליון המעוגל של העוגה, כך שהוא ברמה מושלמת. חלק עליון אחיד ושטוח הוא המפתח למראה הקינוח הזה.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
7
באמצעות סכין משונן, לפצל את העוגה אופקית לתוך 2 אפילו שכבות. פיצול כל חצי שוב כך שיש לך סך של 4 שכבות.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
8
מניחים את השכבה התחתונה על עוגת קרטון 8 אינץ ' עגול או ישירות על מגש הגשה ולהגדיר על גבי פטיפון עוגה, אם יש לך אחד. בנדיבות לצחצח את פני השטח של העוגה עם סירופ פשוט.
מרכיבים שתצטרך
סירופ פשוטסירופ פשוט
9
הכן את קרם חמאה על ידי התחממות להצליף בו כדי להשיג עקביות דמוית מיונז (ראה עבודה עם קרם חמאה). למדוד 1/2 כוס (2.6 עוז / 73 גרם) של קרם חמאה, באמצעות מרית אופסט, להפיץ אותו באופן שווה על שכבת העוגה התחתונה, להיזהר לא לתת לו לדשדש על הצדדים. כפי שאתה להפיץ את קרם חמאה, לתת קיר קטן (על 1/4 אינץ ' גבוה) טופס סביב הקצה החיצוני, יצירת באר עבור קרם לימון.
מרכיבים שתצטרך
קרם לימוןקרם לימון
מיונזמיונז
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
10
באופן שווה להפיץ 1/4 כוס (2.1 עוז / 60 גרם) של לימון curd בבאר. מניחים שכבה נוספת של עוגה על גבי ומברישים בסירופ פשוט; מתפשטים בקרם חמאה, יוצרים באר, וממלאים בקרד לימון בדיוק כפי שעשית עם השכבה הראשונה. חזור עם השכבה השלישית. למעלה עם שכבת העוגה הסופית.
מרכיבים שתצטרך
סירופ פשוטסירופ פשוט
קרם לימוןקרם לימון
מורחיםמורחים
11
אם יש צורך, לחמם את קרם חמאה שוב. למדוד 1 כוס (5.2 עוז / 146 גרם) של חמאה ולהשתמש מרית אופסט כדי להחיל אותו כמעיל פירור, ציפוי דק המכסה את כל המשטחים של העוגה; מעיל פירור יהיה לאטום את החלק החיצוני של העוגה כדי לעזור למנוע פירורים להשחית את הזיגוג הסופי. (חשוב למדוד את קרם חמאה במיוחד עבור מעיל פירור, כך קרם חמאה בשימוש נשאר פירור חינם.) מקררים את העוגה במשך 10 עד 15 דקות כדי להגדיר את מעיל פירור.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
12
שמור על 1/2 כוס (2.6 עוז / 73 גרם) של קרם חמאה עבור החלק העליון של העוגה. באמצעות מרית אופסט, להחיל שכבה עבה של קרם חמאה הנותרים על הצדדים של העוגה מצופה פירור מצונן. בשלב זה, זה לא חשוב כי העוגה נראית יפה—זה הכי חשוב כי קרם חמאה להיות מופץ באופן שווה סביב הצדדים. עם העוגה יושבת ישר באמצע פטיפון ועם מרית אופסט שנערך אנכית על הזיגוג, להתחיל לסובב את פטיפון. שמור את העוגה נעה בהתמדה בכיוון אחד ולהפעיל לחץ קל עם המרית; קרם חמאה יתחיל אפילו החוצה. אני אוהב לדמיין את המרית בתור המחט שנשארת יציבה בזמן שהשיא (או העוגה) מסתובב ומסתובב על הפטיפון. המטרה שלי היא להפוך את הצדדים למושלמים לפני הוספת כל אישיות Thiebaud. הקפד לצפות בקו האנכי של העוגה; אני מוצא את זה מועיל להסתכל על הצד הימני של העוגה בגובה העיניים בעת ספינינג פטיפון. אתה יכול להוסיף יותר חמאה על כל כתמים שנראים רזה ו לגלף כל כתמים עבים עם המרית.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
מריתמרית
13
לאחר הצדדים הם אנכיים וחלקים לחלוטין, ליצור כמה שיותר או מעט מרקם כמו שאתה רוצה בקרם חמאה. אני כל הזמן חוזר להציג עוגות כשאני מנסה ללכוד את המראה המזדמן, מעט לא מושלם של עוגות Thiebaud על הצדדים חלביים בקפידה שלי. זה לא קל! בזמן ספינינג העוגה על פטיפון, לעתים קרובות אני מחזיק מרית היסט שלי אנכית בעדינות לנענע אותו קדימה ואחורה, או שאני לוקח החלקה מהירה על העוגה עם להב המרית כמו מסתובב פטיפון.
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
מריתמרית
14
כאשר הצדדים הם לטעמך, תמצא טבעת של קרם חמאה עומד מעל פני השטח של העוגה. קל "לתפוס" את הקרם עודף באזור אחד עם מרית אופסט ולמשוך אותו לכיוון מרכז העוגה, להפיץ אותו לכיוון המרכז. חזור עד שיש לך קצה נחמד, נקי מסביב.
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
15
במידת הצורך, לחמם את קרם חמאה שמורות, ולאחר מכן לטעון אותו על גבי העוגה במרכז. באמצעות מרית קיזוז קטן, להתחיל מהמרכז ולהתחיל להחליק את קרם חמאה, מקשט אותו קרוב יותר ויותר לקצה העוגה. אני עובד די לאט כשאני עושה את זה כדי לקבל שפה יפה, שופעת של קרם חמאה איפה הצדדים העליון של העוגה נפגשים, מחדש יצירת הטבעת שמופיע סביב הקצה העליון של העוגה הוורודה של Thiebaud.
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
16
מניחים את הפטל במרכז העוגה.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
17
עדיף להגיש את העוגה מיד.
18
האם קדימה: עוגה זו יש מרכיבים רבים ושונים הדורשים הכנה לפני העוגה ניתן להרכיב. העוגה צריכה להיות אפויה ומקוררת ביסודיות לפני ההרכבה, אז לשקול לעשות את זה יום לפני. זה ישמור עד 5 ימים במקרר או עד 2 חודשים במקפיא. הלימון קורט לוקח 3 עד 4 שעות להגדיר, אז לשקול להכין אותו בזמן העוגה הוא אפייה. זה יכול להישמר עד 1 שבוע במקרר או במשך 4 חודשים במקפיא. התרכז תות יכול להתבצע מראש ומאוחסן עד 1 שבוע במיכל אטום במקרר או 4 חודשים במקפיא, אבל צריך להיות בטמפרטורת החדר לפני השימוש. קרם החמאה הוא הקל ביותר לשימוש כאשר הוא עשוי טרי, אבל זה יכול גם להתבצע קדימה בקלות מחדש לחמם לפני ציפוי העוגה (ראה עבודה עם קרם חמאה). זה ישמור על עד 1 שבוע במקרר או עד 4 חודשים במקפיא. הסירופ הפשוט יכול להתבצע זמן קצר לפני הרכבת העוגה, אבל, אם עשה לפני הזמן, ישמור על עד 3 שבועות במקרר. כדי לאחסן שאריות עוגה, לחץ על ניילון לעטוף נגד הצדדים לחתוך במקרר עד 1 שבוע. הביאו לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.מעל ומעבר: בציור להציג עוגות, העוגה הוורודה היא הקטנה מבין השלושה. אבל מאז מחבתות עוגה 6 אינץ ' אינם נפוצים במטבחים ביתיים, אני כבר עשיתי את העוגה הזאת באותו הגודל כמו שני האחרים. כדי לעשות העתק נאמן יותר של הציור, אופים את הבלילה עוגה בשני 6 על ידי מחבתות עוגה 2 אינץ'; ראה וריאציות עוגת חמאה צהובה פלומתית של רוז לפרטים. פיצול כל עוגה אפויה לתוך 2 שכבות אפילו, כך שיש לך סך של 4 שכבות. בנה את העוגה על עוגת קרטון של 6 אינץ ' עגולה או ישירות על מגש הגשה, תוך שימוש בסירופ מעט פחות פשוט, קרם חמאה, וקורט לימון על כל שכבה.
מרכיבים שתצטרך
סירופ פשוטסירופ פשוט
קרם לימוןקרם לימון
תותיםתותים
ציפויציפוי
חמאהחמאה
קרםקרם
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
תנורתנור