קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת כיכר שוקולד מרובעת

עוגת כיכר שוקולד מרובעת
עוגת כיכר שוקולד מרובעת עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 502 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שוקולד, מים, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. עם כפית ציון של 27% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: עוגת כיכר שוקולד מרובעת, ארבע עוגיות שוקולד עוגיות חמאה, ו עוגיות פצפוצי שוקולד מרובעות.

הוראות

1
קח את כל מה שאתה צריך מהמקרר כך שכל החומרים יכולים לבוא בטמפרטורת החדר.
2
מחממים התנור ל 325 מעלות F, לשים בתבנית אפייה כפי שאתה עושה זאת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
שים את הקמח, סודה לשתיה, קקאו, סוכר, חמאה, ביצים, וניל ושמנת חמוצה לתוך המעבד ו בליץ עד בלילת חום חלקה, satiny. לגרד עם מרית גומי ולעבד שוב תוך לשפוך את המים רותחים במורד המשפך. כבה את זה, ולאחר מכן להסיר את המכסה ואת סכין כפול להב מגורד היטב, עדיין באמצעות מרית גומי שלך, מערבבים את שבבי שוקולד או פירורים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סודה לשתייהסודה לשתייה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
משפךמשפך
סכיןסכין
4
לגרד ויוצקים את הבלילה לתוך פח כיכר מוכן ולשים לתוך התנור, בישול במשך כשעה. כאשר מוכן, כיכר יהיה עלה ופיצל את האמצע ועוגה-בודק יהיה די טוב לצאת נקי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
זמן לא רב לפני העוגה בשל מהתנור (כאשר יש לו על 45 עד 50 דקות), לשים את מרכיבי סירופ של קקאו, מים וסוכר לתוך סיר קטן ומרתיחים במשך כ 5 דקות, לתת סירופ סמיך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
סוכרסוכר
סירופסירופ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
תנורתנור
6
תוציא את העוגה מהתנור ותושיב אותה על מתלה קירור, עדיין בקופסת השימורים, ותנקב פה ושם עם בודק עוגות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
7
שפוך את הסירופ על העוגה.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
8
תן את העוגה להיות קר לחלוטין ולאחר מכן להחליק מתוך הפח שלה, הסרת רדיד כפי שאתה עושה זאת. לשבת על צלחת מלבנית או אחרת.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
9
מפזרים את שבבי השוקולד מעל פני השטח הדביקים של העוגה
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאוקקאו11 קילו קישואים,קקאוקקאו28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר (מחטיף עבה במידת האפשר), חתוך לשבבים בעובי משתנה, לקישוטשוקולד מריר (מחטיף עבה במידת האפשר), חתוך לשבבים בעובי משתנה, לקישוט2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד או פירוריםשבבי שוקולד או פירורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2מקלותחמאה רכה ללא מלחחמאה רכה ללא מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תמצית וניל באיכות טובהתמצית וניל באיכות טובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים