קושימומחה
מוכן ב43 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

עוגת לבנדר

עוגת לבנדר
עוגת לבנדר דורשת על 43 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 24 מנות. מנה אחת מכילה 1111 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 81 גרם שומן. 71 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו סוכר, ליקר דובדבנים, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. וזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגת שוקולד מריר לבנדר עם ציפוי לבנדר קרם חמאה, עוגת קפה לבנדר-פולנטה (לבנדר צרפתי), ו תה לבנדר, לימון ודבש מ Wolds Way לבנדר חווה.

הוראות

1
מחממים התנור ל 300 מעלות F. להכין מחבת cupcake עם 24 ספינות cupcake.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים את הקמח, תערובת פודינג, אבקת אפייה, סודה לשתייה, ומלח בקערה בינונית. לפצח את הביצים לתוך קערה שנייה ולהוסיף תמצית וניל. מדוד את החלב וחצי לקערה שלישית. במיקסר 5 ליטר עם מצורף ההנעה, קרם את החמאה עד רכות. עצור את המיקסר וגרד את הצדדים באמצעות מרית. הפעל את המיקסר במהירות הראשונה, להוסיף את הסוכר, ומערבבים עד רכות.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף את הביצים 1 בכל פעם. לגרד את הקערה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את השמנת החמוצה ואת המיונז ומשלבים לחלוטין. לגרד את הקערה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את החומרים יבשים, לסירוגין עם רטוב. אתה תתחיל ולסיים עם החומרים יבשים.
6
מערבבים את הבלילה עד חלקה ולא גושים נמצאים.
7
הוסף את תמציות ג ' ל צבע מזון.
מרכיבים שתצטרך
8
מערבבים היטב באמצעות מרית עד שכל הצבע משולב לחלוטין.
9
למלא את ספינות הקאפקייקס באמצעות סקופ 2-אונקיה. לרסס את מחבת הקאפקייקס עם ספריי בישול זה נעשה לאחר המלווים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
10
אופים עד חום זהוב ורך, 17 דקות.
11
בואו cupcakes להתקרר לחלוטין לפני לקשט.
מרכיבים שתצטרך
1
מקום זמן עגול # 809 לתוך שקית צנרת גדולה. למלא עם קרם לבנדר בנדיבות צינור על כל עוגה.
מרכיבים שתצטרך
2
מקשטים כל קאפקייק עם 2 נוצות נייר אורז, 1 עלי לבנדר טריים קטנים, ו 1 פנינה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים נצנצים אכילים.
4
במיקסר 5 ליטר עם מצורף ההנעה, שמנת החמאה וקיצור יחד. במהירות הראשונה, להוסיף את אבקת סוכר מנופה לקערה ב 3 חלקים.
מרכיבים שתצטרך
5
תן לכל חלק לשלב לתוך תערובת החמאה לפני הוספת הבא. לאחר הוספת כל הסוכר, לשים את המיקסר על הרביעי (הגבוה ביותר) מהירות לערבב במשך 8 עד 10 דקות. קרם החמאה יתחיל לצבור נפח ולהיראות לבן ורך. ברגע שאתה מביא את קרם חמאה נפח מלא, להוסיף את תמציות, ליקר, וודקה, ושמן לבנדר לשלב לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף צבע מזון סגול לצל הרצוי.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)תמצית אניסתמצית אניס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2קילוגרםחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה20טיפותשמן לבנדר (מומלץ: חוות עשבים)שמן לבנדר (מומלץ: חוות עשבים)2בצל צהוב בינוני, קצוץסוכר של ממתקים, מנופהסוכר של ממתקים, מנופה24ריבס, קצוץ טרי או קפואנצנצים אכיליםנצנצים אכילים3טיפותסגול צבע ג'לסגול צבע ג'ל3טיפותסגול צבע ג'לסגול צבע ג'ל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד24פרחי לבנדר אכילים טריים, לקישוטפרחי לבנדר אכילים טריים, לקישוט25טיפותתמצית צמחים לבנדר נוזליתמצית צמחים לבנדר נוזלי2(חוֹרֶף)תמצית לימוןתמצית לימון24largesפניני ממתקים לקישוטפניני ממתקים לקישוט4(חוֹרֶף)ליקר דובדבניםליקר דובדבנים2(חוֹרֶף)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו48נוצות נייר אורז, לקישוט (ראה הערה של קוק)נוצות נייר אורז, לקישוט (ראה הערה של קוק)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קיצור יחס גבוה (מומלץ: Sweetex)קיצור יחס גבוה (מומלץ: Sweetex)85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק0(יכול להיות או להרחיק)כוכב תמצית אניסכוכב תמצית אניס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס4(חוֹרֶף)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס8(חוֹרֶף)תערובת פודינג וניל מיידיתתערובת פודינג וניל מיידית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני5ביצים שלמותביצים שלמות