קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות3
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת מזון מלאך עם תותים ונענע

עוגת מזון מלאך עם תותים ונענע
עוגת מזון מלאך עם תותים ונענע דורש כ 4 שעות זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 26%. מתכונים דומים: עוגת מזון מלאך עם תותים וניל, עוגת מזון מלאכים - תותים בלסמיים, ו עוגת מזון מלאך שוקולד עם תותים.

הוראות

1
הסר עוגת מזון מלאך ממכל ולהגדיר על צלחת. עם סכין משונן, בזהירות להסיר את החלק העליון של העוגה על ידי חיתוך אופקית 1/2 אינץ ' למטה מלמעלה. שים את החלק העליון בצד.
מרכיבים שתצטרך
עוגת מזון מלאךעוגת מזון מלאך
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
2
חלול את מרכז העוגה. אם העוגה כבר יש טבעת מרכז חלול, לעשות תעלה סביב חור המרכז על ידי חיתוך בזהירות והסרת תעלה עמוקה 1 אינץ ' סביב העוגה כולה. תיזהר לא לקרוע את הקירות הפנימיים או החיצוניים.
3
מניחים את חתיכות העוגה הוסרו בקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
בחר 1 תות כדי להשתמש כקישוט (אחד שנראה הכי טוב) ולהניח בצד. לקערה עם חתיכות העוגה, מוסיפים את התותים הנותרים, מנטה קצוצה, ליקר תפוזים, ו 1/2 כוס של ציפוי מוקצף. מקפלים עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ליקר תפוזיםליקר תפוזים
תותיםתותים
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מילוי עוגה, הן הבאר והן המרכז, עם תערובת תות. להחליף את החלק העליון של העוגה שהונחה בצד.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
6
כדי ציפוי מוקצף הנותרים, להוסיף כמה טיפות של תמצית כתום לשלב ביסודיות. זה יסיר את הטעם הקנוי בחנות. כפור את העוגה עם נשאר ציפוי מוקצף ומקשט עם עלי נענע טריים. למעלה עם תות שמורות.
מרכיבים שתצטרך
מנטה טרייהמנטה טרייה
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
תמצית תפוזיםתמצית תפוזים
תותיםתותים
7
עוגת צמרמורת במשך 4 שעות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג את העוגה עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "