קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות3
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת מזון מלאך פקאן

עוגת מזון מלאך פקאן
עוגת אוכל מלאך פקאן עשויה להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר הקינוחים שלך. מנה אחת מכילה 200 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. יום האם יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סוכר, אגוזי פקאן, קצפת, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 26%, וזה לא כל כך מדהים. נסו עוגת אוכל מלאך קינמון פקאן, עוגת מזון מלאך, ו עוגת מזון מלאך עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים חלבוני ביצה בקערה גדולה; תן לעמוד בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות. מנפים קמח פעמיים; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים קרם אבנית ווניל לחלבונים; מקציפים במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות. מקציפים בהדרגה סוכר, כ -2 כפות בכל פעם, גבוה עד שנוצרות פסגות מבריקות ונוקשות. מקפלים פנימה קמח בהדרגה, בערך 1/4 כוס בכל פעם. מקפלים פנימה אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
חלבוניםחלבונים
ונילוניל
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
3
כף בעדינות לתוך 10 אינץ ' לא משומן. מחבת צינור.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
חותכים את הבלילה בעזרת סכין כדי להסיר כיסי אוויר.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
5
אופים על מתלה התנור הנמוך ביותר ב-350 ניתנים להזזה למשך 35-40 דקות או עד להשחמה קלה והחלק העליון כולו נראה יבש.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מיד להפוך מחבת; מגניב לחלוטין, על 1 שעה. הפעל סכין סביב הצינור הצדדי והמרכזי של התבנית; הסר עוגה.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
מחבתמחבת
7
מגישים עם קצפת אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב עוגת אוכל מלאך עם יין מבעבע ורוז נוצץ. רוז נוצץ קליל ופריך משלים עוגת אוכל מלאכית רכה - אפילו יותר אם אתם מגישים אותה עם תותים. כמובן שגם יין לבן מבעבע מתוק יעבוד. לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייר לעצב את' לה קוב סיידה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין באה לידי ביטוי בתווים עוקבים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לסוויטריטיף. הדרים ופירות לבנים שלה ואת האיזון המדהים שלה נתמך על ידי תסיסה עדינה, להפוך אותו ליווי אידיאלי עופות ודגים הטובים ביותר.