קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות12
ציון בריאות10
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת מנהרת פטל שוקולד

עוגת מנהרת פטל שוקולד
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו את עוגת מנהרת פטל שוקולד. מנה אחת מכילה 714 קלוריות, 16 גרם חלבון ו-39 גרם שומן. מתאים ל-12 ומחירו 1 מנות.71 דולר למנה. גשו לסופר וקנו צבעי מאכל, חמאה, קמח ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. 66 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-35 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 60%, וזה די טוב. מתכונים דומים: עוגת מנהרת שוקולד, עוגת מנהרת מקרון שוקולד ועוגת מנהרת מקרון שוקולד.

הוראות

1
בקערה גדולה, קרמי חמאה וסוכר עד לקבלת תערובת בהירה ותפוחה.
מרכיבים שתצטרך
שקדים פרוסים קלויים ועוד פטל טרי, לא חובהשקדים פרוסים קלויים ועוד פטל טרי, לא חובה
שקדים פרוסים קלויים ועוד פטל טרי, לא חובהשקדים פרוסים קלויים ועוד פטל טרי, לא חובה
2 עד 4 טיפות צבע מאכל אדום, אופציונלי2 עד 4 טיפות צבע מאכל אדום, אופציונלי
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מוסיפים ביצים, אחת בכל פעם, וטורפים היטב לאחר כל הוספה. טורפים פנימה וניל.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
(קיבלר)(קיבלר)
3
מערבבים את הקמח, הקקאו, אבקת האפייה והסודה לשתייה; מוסיפים לתערובת המוקרמת לסירוגין עם חלב, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
4
מעבירים ל-10 אינץ' משומן ומקומח. מחבת צינור.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
אופים ב-350 מעלות למשך 45-55 דקות או עד שקיסם הננעץ ליד המרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת לצינון מלא.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
7
חותכים 1-in. פורסים את החלק העליון של העוגה; לְהַפְרִישׁ. חללו את החלק התחתון של העוגה, ומשאירים 1-in. צדף. קוביות את העוגה שהוסרה כדי למדוד 1 כוס; לְהַפְרִישׁ. (שמור את העוגה שנותרה לשימוש אחר.)
8
מקציפים גבינת שמנת עד לקבלת תערובת תפוחה. טורפים בהדרגה חלב, מיץ לימון, תמצית וצבע מאכל אם רוצים. מקפלים פנימה 1 כוס תוספת מוקצפת. מקפלים פירות יער וקוביות עוגה שמורות לתערובת. ממלאים את המנהרה בתערובת קוביות עוגה; להחליף את החלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
קפה מבושל חזק וחםקפה מבושל חזק וחם
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
9
כפית תערובת קוביות עוגה על גבי העוגה עד למרחק של 1 ס"מ מהקצה ולתוך החור המרכזי של העוגה. להקפיא את הקצה העליון ואת דפנות העוגה עם יתרת התוספת המוקצפת.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
10
מפזרים שקדים ופטל נוסף אם רוצים. לְצַנֵן.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
( 23)( 23)

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים12ריבס, קצוץ טרי או קפואToasted sliced almonds and additional fresh raspberries, optionalToasted sliced almonds and additional fresh raspberries, optional57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפיית קקאואפיית קקאו1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) גבינת שמנת, מרוכךחבילות כל) גבינת שמנת, מרוכך3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)250אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה816 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב2% חלב120אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטל טריפטל טרי2טיפותצבע מאכל אדום, אופציונליצבע מאכל אדום, אופציונלי333אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול ממתיק חלב מרוכזיכול ממתיק חלב מרוכז1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרטון ציפוי מוקצף, מופשר, מחולקקרטון ציפוי מוקצף, מופשר, מחולק

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. Masia de la Luz Cava Brut עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש, כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.