קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות9
מגזין

עוגת ספל שוקולד ללא ביצים

עוגת ספל שוקולד ללא ביצים
עוגת ספל שוקולד ללא ביצים עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 366 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. מתכון טבעוני זה מגיש 1 . הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. לך לחנות ותביא אבקת אפייה, קוקה קולה, סוכר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. נסו "עוגת ספל השוקולד", עוגת ספל שוקולד דקה אחת, ו עוגת שוקולד ללא ביצים, איך להכין עוגת שוקולד ללא ביצים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים יחד לתוך ספל גדול. העוגה הזאת עולה הרבה אז אם אין לך ספל גדול מאוד, אני מציע לך לפצל את הבלילה לשני ספלים לאחר ערבוב.
2
מערבבים עם מקצף קטן עד לא גושים להישאר.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
עבור ספל גדול אחד, מיקרוגל במשך 1 1/2 דקות. עוגה צריכה להיות משטח יבש וסכין מוכנס צריך לצאת נקי. אולי כדאי לך לצמצם את הזמן עבור שני ספלים קטנים יותר.
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.