קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת פאדג'טופי שוקולד

עוגת פאדג'טופי שוקולד
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, עוגת טופי פאדג'שוקולד עשויה להיות מתכון שכדאי לנסות. מתכון זה משמש 12. לקינוח הזה יש 248 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מכלמתכונים דורש סוכר חום, אבקת סוכר, חצי וחצי וקמח מנופה מראש. 1 אדם התרשם מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מרהיב מרהיב ציון של 17%. מתכונים דומים: שוקולד חלב טופי פאדג, עוגיות פאדג'שוקולד טופי חמאה, ו שוקולד צ'יפס טופי פאדג' קוקי ברים.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה בתפריט? נסה להתאים עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. את יכולה לנסות את קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "