קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

עוגת קישואים שוקולד עם רוטב פודינג

עוגת קישואים שוקולד עם רוטב פודינג
מתאים ל-16 ומחירו 43 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 229 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -72 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו חלב, שקדים, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 34%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו רוטב פודינג שוקולד עם עוגה ופטל, עוגת קישואים שוקולד אצטקית עם רוטב פטל, ו וופלים שוקולד מריר עם רוטב פודינג שוקולד לבן וקצפת שוקולד-אספרסו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 325*. גריז וקמח 10-ב. מחבת צינור רגילה או מחורצת. בקערה אחרת מקציפים סוכר,שמן וחמאה עד לקבלת תערובת אחידה. מקציפים בהדרגה חלב חמאה, ביצים ווניל.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
מחבתמחבת
2
בקערה אחרת מקציפים קמח, קקאו, סודה לשתיה, קינמון וציפורן; מקציפים בהדרגה לתערובת סוכר. מערבבים פנימה קישואים, שוקולד צ ' יפס ושקדים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
קישואיםקישואים
שקדיםשקדים
ציפורןציפורן
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מעבירים לתבנית מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים 55-60 דקות או עד שקיסם המוחדר במרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת להתקררות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
5
לרוטב, בסיר גדול, מערבבים סוכר, קמח ועמילן תירס.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מקציפים חלב. מבשלים ומערבבים על אש בינונית-גבוהה עד להסמכה ומבעבעת. מנמיכים את האש לנמוכה; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
מסירים מהאש.
8
בקערה קטנה, להקציף כמות קטנה של תערובת חמה לתוך חלמונים; להחזיר את כל למחבת, טאטא כל הזמן. מביאים לרתיחה עדינה; מבשלים ומערבבים 2 דקות. מערבבים בעדינות חמאה ותמצית.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
חלץחלץ
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
9
מגישים חם עם עוגה. מכסים ומקררים שאריות רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית קקאואפיית קקאו11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס3חלמוניםחלמונים2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים טחוניםקישואים טחונים