קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםאביב
מגזין

עוגת ריבס הפוכה

עוגת ריבס הפוכה
עוגת ריבס הפוכה היא קינוח שמגיש 10. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 207 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם ריבס, חמאה, קמח וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 17%, וזה די רע. מתכונים דומים: עוגת סיר אינסטנט ריבס (עוגת ריבס הפוכה ) - רייצ'ל מבשלת, עוגת ריבס הפוכה, ו עוגת ריבס הפוכה.

הוראות

1
מניחים ריבס בתוך 10 אינץ ' משומן. מחבת כבדה חסינת תנור.
מרכיבים שתצטרך
ריבסריבס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
2
שלב סוכר, קמח ואגוז מוסקט; מפזרים מעל ריבס.
מרכיבים שתצטרך
ריבסריבס
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
3
מזלפים חמאה; מניחים בצד. לבלילה, בקערה גדולה, מקציפים את החמאה והסוכר עד לקבלת תערובת אחידה. מקציפים פנימה את הביצה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
שלב את הקמח, אבקת האפייה, אגוז המוסקט והמלח. מוסיפים בהדרגה לתערובת הביצים לסירוגין עם חלב, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
5
מורחים על תערובת ריבס.
מרכיבים שתצטרך
ריבסריבס
מורחיםמורחים
6
אופים בחום של 350 כ-35 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. שחררו מיד את הקצוות והפכו לכלי הגשה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
7
מגישים חם.
8
מגישים עם קצפת אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "