קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שוקולד עם ציפוי שוקולד חלב קרמל

עוגת שוקולד עם ציפוי שוקולד חלב קרמל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת שוקולד עם ציפוי שוקולד קרמל חלב. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 1029 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 63 גרם של שומן כל אחד. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך שוקולד חלב מיובא, סוכר, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 32% המנה הזאת לא כל כך סופר. נסו עוגות קרמל עם ציפוי שוקולד חלב, עוגת שכבות שוקולד עם ציפוי שוקולד חלב, ו עוגת שוקולד עם חלב-שוקולד קראנץ ' ורוטב קרמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. ריסוס שלושה מחבתות עוגה בקוטר 9 אינץ 'עם 1 1/2 אינץ' - צדדים גבוהים עם ספריי nonstick. שורה תחתונה של מחבתות עם נייר קלף.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תנורתנור
2
לטאטא קמח הבא 4 מרכיבים בקערה בינונית. באמצעות מיקסר חשמלי, לנצח סוכר חום וחמאה בקערה גדולה עד רכות, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים ביצים 1 בכל פעם, מכים היטב לאחר כל תוספת. מקציפים בוניל. מקציפים במרכיבים יבשים ב 3 תוספות לסירוגין עם חלב חמאה ב 2 תוספות. לנצח במים פושרים 1/2 כוס. מערבבים בשוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
מיםמים
ביצהביצה
4
מחלקים הבלילה בין מחבתות מוכנות (על 2 1/3 כוסות לכל). חלק עליון.
5
אופים עוגות עד tester מוכנס לתוך מרכז העוגות יוצא נקי, על 22 דקות. מגניב לגמרי מחבתות על מתלים. הפוך עוגות על סיבובים קרטון בקוטר 9 אינץ ' או תחתית מחבת טארט (עוגות הן עדינות). לקלף קלף.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
טופס טארטטופס טארט
1
מערבבים שוקולד חלב ושוקולד מריר בקערה גדולה. מערבבים סוכר ומים 1/2 כוס בסיר בינוני על חום בינוני עד הסוכר מתמוסס. מרתיחים מבלי לערבב עד סירופ הוא צבע ענבר עמוק, מדי פעם צחצוח למטה הצדדים של מחבת עם מברשת מאפה רטובה מחבת מתערבלת, על 10 דקות. בזהירות ולאט לאט להוסיף קצפת (תערובת יהיה בועה במרץ). מערבבים על אש נמוכה עד שכל סיביות קרמל קשה להמיס תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מריר-מתוקשוקולד מריר-מתוק
שוקולד חלבשוקולד חלב
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
סיביות קרמלסיביות קרמל
סוכרסוכר
סירופסירופ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
מחבתמחבת
2
יוצקים קרמל על שוקולד; בואו לעמוד 1 דקה כדי לאפשר שוקולד כדי לרכך, ואז לטאטא עד שוקולד נמס וחלק. ציפוי שוקולד-קרמל צונן עד מגניב לחלוטין, על 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציפויציפוי
קרמלקרמל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
בואו לעמוד 1 שעה בטמפרטורת החדר לפני המשך.
4
באמצעות מיקסר חשמלי, להכות ציפוי רק עד צבע דומה שוקולד חלב ציפוי הוא להפיץ בקלות, על 1 דקה (לא overbeat או ציפוי יהפוך נוקשה וגרגרני). אם יש צורך לתקן את הגרעיניות, להגדיר קערה עם ציפוי על סיר של מים רותחים עבור מרווחים של 10 שניות, לטאטא רק עד הציפוי הוא חלק ומפיץ.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד חלבשוקולד חלב
ציפויציפוי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
5
מניחים שכבת עוגה 1 על מגש, צד שטוח למעלה.
6
מורחים 1 ציפוי כוס באופן שווה מעל. למעלה עם שכבת העוגה השנייה, צד שטוח למעלה, הקשה מעט לדבוק.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
7
מורחים 1 ציפוי כוס מעל. למעלה עם שכבת עוגה שלישית, מעוגל בצד למעלה, לחיצה מעט.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
8
מורחים את הציפוי שנותר מעל וצדדים של עוגה, מתערבל באופן דקורטיבי. (ניתן לעשות 2 ימים קדימה. כיסוי עם כיפת עוגה ולאחסן בטמפרטורת החדר.)
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגה מנופה (מנופה, ולאחר מכן נמדד)קמח עוגה מנופה (מנופה, ולאחר מכן נמדד)3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(ארוז) סוכר חום זהוב(ארוז) סוכר חום זהוב680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד חלב מיובא (כגון Lindt), קצוץ דקשוקולד חלב מיובא (כגון Lindt), קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מריר מתוק (לא unsweetened) או שוקולד semisweet, קצוץ דקמריר מתוק (לא unsweetened) או שוקולד semisweet, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(2 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר(2 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותק (רצוי הולנדית-תהליך)אבקת קקאו לא ממותק (רצוי הולנדית-תהליך)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון