קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוד מתכון Pattie סלמון

עוד מתכון Pattie סלמון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוד מתכון Pattie סלמון. מנה אחת מכילה 142 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 6 . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך קרקר, ביצה, שמן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב קרקר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קרקר סודה כקינוח. נסו עוגת גבינה בטעם מנטה, עוגיות מנטה Pattie, ו עוגיות מנטה Pattie (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת Ema סנטאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.