קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות37
מגזין

עוף אטריות שומשום מערבבים ומטגנים

עוף אטריות שומשום מערבבים ומטגנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף אטריות שומשום מערבבים ומטגנים. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 643 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם פלפל, חומץ יין, אטריות מיין צ'או, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סטייק שומשום מערבבים ומטגנים, אטריות עם אטריות עם שומשום באורך 30 דקות מוקפצות אטריות, ו עוף וברוקולי מוקפץ.

הוראות

1
מערבבים חומץ, רוטב סויה, קטשופ עגבניות, מיץ תפוזים ודבש יחד.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הקורנפלור ומערבבים עד לשלב טוב.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים את השמן במחבת לא דביקה ומערבבים ומטגנים את רצועות העוף במשך 3-4 דקות. (אם אתה לא משתמש במחבת לא מקל העוף ידבק למחבת).
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הירקות ומטגנים במשך 4-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את תערובת קורנפלור ומביאים לרתיחה.(טיפ נוסף-אל תשתמש במחבת גדולה מדי כמו שאני עשיתי או שתמצא את תערובת קורנפלור מתפשט רזה מדי ולא יהיה מספיק נוזלי לבשל את הירקות.).בינתיים להכין את האטריות על פי ההוראות מנות, לנקז ולהוסיף למחבת יחד עם זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים היטב.