קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

עוף הבאפלו המתובל של רוב.

עוף הבאפלו המתובל של רוב.
עוף הבאפלו המתובל של רוב דורש מסביב 40 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 396 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותרימו אגוז מוסקט טחון, אבקת צ'ילי, פלפל טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 45%. נסו כנפיים בגריל עם קרוק-סיר מתוק & רוטב באפלו חריף, מטבל עוף חריף באפלו, ו מרק עוף חריף באפלו (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא יחד את הקמח, אבקת שום, אבקת בצל, פפריקה, פלפל שחור, אגוז מוסקט, פטרוזיליה מיובשת, ואבקת צ ' ילי בקערה עד לשלב ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת בצלאבקת בצל
פפריקהפפריקה
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מעבירים חצי מתערובת הקמח לקערה אחרת. מקציפים ביצים בקערה שלישית.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים שמן צמחי בסיר עמוק או בסיר גדול ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
לדלות חתיכות עוף לתוך תערובת קמח בקערה הראשונה, ואז לטבול לתוך ביצה מוכה; סוף סוף לטבול כל חתיכה בתערובת קמח מהקערה השנייה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מניחים 3 או 4 חתיכות עוף בפירורי לחם בכל פעם לתוך השמן החם, ומטגנים עמוק עד העוף הוא חום זהוב, 5 עד 8 דקות. מדחום בשר שקורא מיידית מוכנס למרכז חתיכת עוף צריך לקרוא 165 מעלות F (75 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
6
מערבבים את הרוטב החריף עם רוטב סויה בסיר על אש נמוכה; לאט מערבבים את הדבש לתוך הרוטב, ערבוב עד משולב היטב. מערבבים חמאה לתוך הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
רוטב סויהרוטב סויה
חמאהחמאה
דבשדבש
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מניחים את העוף המטוגן בשמן עמוק לתוך קערה, ולזרוק עם הרוטב לשרת.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

3(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה טחונהnameפפריקה טחונהname2(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה3(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכים לחתיכותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכים לחתיכות2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון