קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות39
מגזין

עוף מוקפץ

עוף מוקפץ
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? עוף מוקפץ יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 258 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. אם יש לכם שמן צמחי, בצל, פטריות שיטאקי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוף וברוקולי מוקפץ, עוף מהיר וברוקולי מוקפץ, ו מהיר 15 דקות עוף מוקפץ וירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה, מחממים את השמנים על חום בינוני-גבוה.
2
מוסיפים את העוף ומבשלים במשך 4 עד 5 דקות או עד השחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים ברוקולי, פטריות, גזר, פלפל ובצל ומבשלים 5 דקות נוספות, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים את ערמוני המים. בקערה קטנה, לשלב מרק, רוטב הויסין, רוטב סויה, זנגביל, קורנפלור.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים לתערובת עוף ומביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה. להפחית את החום בינוני עד בינוני-נמוך, ומבשלים במשך 4 עד 5 דקות, או עד רוטב מתעבה.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים על אטריות אורז חמות ומבושלות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חבורהברוקולי, חתוך לפרחיםברוקולי, חתוך לפרחים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ערמוני מים פרוסים, מנוקזערמוני מים פרוסים, מנוקז2עד 3 גזר, פרוס דקעד 3 גזר, פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב הויסיןרוטב הויסין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,אבקת ג'ינג'ראבקת ג'ינג'ר1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1חבילהפטריות שיטאקהפטריות שיטאקה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לחתיכות 1/2 אינץחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך לחתיכות 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות8ריבס, קצוץ טרי או קפואהצעה להגשה: אטריות אורז חמות ומבושלותהצעה להגשה: אטריות אורז חמות ומבושלות