קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

עוף צלוי

עוף צלוי
עוף צלוי הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 1378 קלוריות, 79 גרם חלבון ו 79 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם תרנגולות, רוטב הויסין, רוטב ווסטרשייר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. נסו עוף צלוי, עוף צלוי, ו עוף צלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
להשרות את התרנגולות ב 2/3 של רוטב ברביקיו במשך כמה שעות או לילה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
עוףעוף
3
מחממים את הגחלים בגריל פחם.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מורחים את החלק התחתון של הגריל עם שכבה אחת של גחלים חמות ולאחר מכן להוסיף עוד כמה גחלים 5 דקות לפני הבישול, אשר ישמור על האש הולך יותר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים את מגורי העוף על הגריל, צד העור למטה, ומבשלים כ 45 דקות, מפנה פעם או פעמיים לבשל באופן שווה משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מגורי רגל עוףמגורי רגל עוף
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מברשת עם המרינדה לפי הצורך. מגורי העוף נעשים כאשר אתה מכניס סכין בין רגל הירך ואת המיצים לרוץ ברור. זרוק כל המרינדה בשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מגורי רגל עוףמגורי רגל עוף
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
7
מגישים עם רוטב ברביקיו נוסף בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
8
בסיר גדול על חום נמוך, לטגן את הבצל ואת השום עם שמן צמחי במשך 10 עד 15 דקות, עד הבצל הם שקופים אבל לא השחמה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיף את רסק העגבניות, חומץ, דבש, רוטב ווסטרשייר, חרדל, רוטב סויה, רוטב הויסין, אבקת צ ' ילי, כמון, פתיתי פלפל אדום. מבשלים נחשפו על אש נמוכה במשך 30 דקות. השתמש מיד או לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב סויהרוטב סויה
חרדלחרדל
חומץחומץ
כמוןכמון
דבשדבש

מרכיבים

2קילוגרםתרנגולות כל), לרבעים, עם גב הוסרתרנגולות כל), לרבעים, עם גב הוסר2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דיז'וןחרדל דיז'ון3ציפורןכף שום טחוןכף שום טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב הויסיןרוטב הויסין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1(חוֹרֶף)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניות כוסרסק עגבניות כוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץ (1 בצל גדול)בצל צהוב קצוץ (1 בצל גדול)