קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

על גבי אולה מעושן, הכל מכוסה גבינה: ספגטי וכדורי בשר

על גבי אולה מעושן, הכל מכוסה גבינה: ספגטי וכדורי בשר
על גבי אולה סמוקי, הכל מכוסה גבינה: ספגטי וכדורי בשר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1430 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 76 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו boule המדינה, זרעי שומר, prosciutto cotto, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. מתכונים דומים: כדורי בשר ממולא גבינה וספגטי, דלעת ספגטי עם גבינת עיזים מרינרית וקציצות בשר, ו {וידאו} קציצות עוף ברביקיו מעושנות.

הוראות

1
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מוסיפים את בשר החזיר והבשר לקערה ומתבלים בנדיבות במלח ופלפל. חותכים את קרום הלחם וקוצצים לתוך פירורי לחם טריים במעבד מזון, לגרד לתוך קערה קטנה ולספוג חלב. החזר את המעבד לבסיס. לסחוט חלק מהנוזל מן הלחם ולהוסיף את הלחם הלח לבשר, מתבלים עם קצת אגוז מוסקט מגורר טרי, כמה סורגים.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחם טרייםפירורי לחם טריים
מלח ופלפלמלח ופלפל
מוסקטמוסקט
לחםלחם
בסיסבסיס
בקרבקר
בשרבשר
חלבחלב
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
3
מוסיפים חלמון ביצה מוכה וחצי מהפטרוזיליה הקצוצה לקערה, כמה כפות.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
פטרוזיליהפטרוזיליה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
להוסיף 2 שיני שום קצוץ דק לבשר.
מרכיבים שתצטרך
ציפורןציפורן
שוםשום
בשרבשר
5
מוסיפים את המורטדלה למעבד המזון והדופק לקצוץ דק מאוד את הבשר, מוסיפים את הבשר הטחון יחד עם כמה חופנים של פקורינו מגורד.
מרכיבים שתצטרך
מורטדלהמורטדלה
פקורינופקורינו
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
6
טפטוף הבשר בנדיבות עם שמן זית כתית מעולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
בשרבשר
7
מניחים מדף אפייה על תבנית אפייה או מכסים תבנית אפייה בנייר אפייה קלף.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
מערבבים את כדורי הבשר ומתגלגלים לכדורים גדולים בגודל אגוז וצולים 12 עד 15 דקות לחום בהיר, אבל לא מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
אגוזי מלךאגוזי מלך
גלולגלול
9
בינתיים, מחממים שמן זית כתית מעולה, 3 סיבובים של הסיר, על חום בינוני עד בינוני גבוה בתנור הולנדי גדול. כדי שמן חם, להוסיף זרעי שומר, פלפל צ ' ילה, בצל, שום פרוס, מתבלים עם מלח ופלפל, ואזובית. מערבבים 4 עד 5 דקות ואז מוסיפים רסק עגבניות ומערבבים 30 שניות, יוצקים יין ומערבבים דקה, ואז מוסיפים מלאי ועגבניות. לשבור את העגבניות לחתיכות קטנות וכאשר הרוטב מגיע לרתיחה להפחית את החום לרתיחה, להוסיף כמה עלים של בזיליקום קרוע, שומר כמה לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
זרעי שומרזרעי שומר
רסק עגבניותרסק עגבניות
מרז ' ורםמרז ' ורם
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
מלאימלאי
ייןיין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
10
מוסיף את הפטרוזיליה קצוצה הנותרים להחליק בעדינות בקציצות. מבשלים את התערובת 15 עד 20 דקות לשלב טעמים ולסיים לבשל את הבשר דרך.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
פטרוזיליהפטרוזיליה
בשרבשר
11
הערה של קוק: לבשל את הפסטה בשלב זה או אם זה ארוחה איפור מראש מגניב לחלוטין, לכסות ולאחסן. מחממים את הרוטב מעל חום בינוני מכוסה עד שהוא בועות ואז נחשפים ב מבשלים עדין בעוד מבשל פסטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
12
מבשלים את הפסטה בסיר גדול של מים רותחים, מומלחים לאל דנטה. שמור על 1/2 כוס עמילני בישול נוזלי רק לפני ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
13
מוסיף את הפסטה מנוקזת בחזרה לסיר החם עם חמאה, כמה מצקות של רוטב והנוזל עמילני שמורות. לזרוק לשלב ולהמיס חמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
סירסיר
14
מגישים בקערות עם הרבה רוטב וקציצות על גבי, הרבה גבינה מגולח וכמה עלים של בזיליקום קרוע.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
גבינהגבינה
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
15
מגישים עם סלט ירקות פשוט לזרוק אם אתה רוצה אבל זה בטח לקבל ignored...it זה ערב ספגטי וכדורי בשר!
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ספגטיספגטי
ירוקירוק

מרכיבים

3פרוסותלחם באיכות טובה כגון פאן בלו או בול כפרי לבן, קרום גזוזלחם באיכות טובה כגון פאן בלו או בול כפרי לבן, קרום גזוז2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות סן מרזנועגבניות סן מרזנו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי עוף בקופסהמלאי עוף בקופסה1גדול במיוחדחלמון גדול או ביצה, מוכהחלמון גדול או ביצה, מוכה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומר, דקלים דליםזרעי שומר, דקלים דלים1קומץנדיב של פטרוזיליה שטוחה טרייה, עלים שנקטפו וקצוצים דקנדיב של פטרוזיליה שטוחה טרייה, עלים שנקטפו וקצוצים דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טרייםעלי בזיליקום טריים6ציפורןשום, 2 קצוץ דק, 4 פרוס דקשום, 2 קצוץ דק, 4 פרוס דק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחוןבשר בקר טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחון פאונדחזיר טחון פאונד1Sprigמיורן טרי, קצוץ דק ו/או 1 כפית מיורן מיובש או אורגנומיורן טרי, קצוץ דק ו/או 1 כפית מיורן מיובש או אורגנו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו4ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית אקסטרה, עבור טפטוף ליברלי פלוס 3 כפותשמן זית כתית אקסטרה, עבור טפטוף ליברלי פלוס 3 כפות1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקורינו מגורר, כמה חופנים בתוספת חתיך לגרר ליד השולחןפקורינו מגורר, כמה חופנים בתוספת חתיך לגרר ליד השולחן113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)mortadella או prosciutto cotto, קצוץ גסmortadella או prosciutto cotto, קצוץ גס1פלפל צ'ילה אדום, זרע קצוץ דקפלפל צ'ילה אדום, זרע קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטי באיכות טובהספגטי באיכות טובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה