קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

עקיצות תפוחים מקורמלות

עקיצות תפוחים מקורמלות
עקיצות תפוחים מקורמלות דורשות בערך 16 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 1 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 136 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. זה עובד טוב כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם יש לכם תפוחים, קרמלים עטופים בנפרד, סירופ תירס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 15%, וזה די רע. בצל מקורמל-עקיצות תפוחים, עקיצות בצל, פטריות, תפוחים וגרוייר מקורמלות, ו עקיצות בצל, פטריות, תפוחים וגרוייר מקורמלות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה בינונית בטוחה למיקרוגל מניחים את הקרמלים וסירופ התירס הקל. מיקרוגל על אש גבוהה כ-30 שניות, עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירס קלסירופ תירס קל
8 כוסות דגני שוגר סמאקס8 כוסות דגני שוגר סמאקס
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים תפוחים בקערה, וזורקים עד שהם מצופים בתערובת הקרמל וסירופ התירס הבהיר. מניחים להתקרר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירס קלסירופ תירס קל
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קנדי אפל עובדת ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "