קושימומחה
מוכן ב35 דק.
מנות66
ציון בריאות0
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאדג' שלושה שוקולדים

פאדג' שלושה שוקולדים
פאדג' שלוש שוקולד הוא מתכון ללא גלוטן עם 66 מנות. מנה אחת מכילה 182 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-10 גרם שומן. תמורת 35 סנט למנה, מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לכם סוכר, חלב אידוי, חטיפי שוקולד חלב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. עם ציון של 12%, המנה הזו גרועה למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קאפקייקס שוקולד פאדג' במילוי בר שוקולד פאדג' עוגיות וציפוי מרנג מרשמלו, מתכון לעוגת שוקולד פאדג' (מגה עוגת שוקולד פאדג'), ופנקייק פאדג' שוקולד פאדג' בראוני עם רוטב שוקולד קאלואה.

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את ארבעת המרכיבים הראשונים. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהסוכר נמס. מביאים לרתיחה מהירה; להרתיח 5 דקות, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
32 מרשמלו גדולים, חצויים32 מרשמלו גדולים, חצויים
ציוד שתשתמש בו
3-1/3 כוסות סוכר3-1/3 כוסות סוכר
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה מרשמלו עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
3
מערבבים פנימה שוקולד צ'יפס עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
4
מוסיפים חטיפי שוקולד ושוקולד קצוץ; מערבבים עד להמסה. מקפלים פנימה וניל ואגוזי פקאן; לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
חטיף שוקולדחטיף שוקולד
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
5
יוצקים לתוך 15x10x1-in משומן. מחבת. מצננים עד להתייצבות.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
6
חותכים לריבועים.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם אפשרויות נהדרות עבור פאדג'. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Barefoot Bubbly Pink Moscato. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-15 דולר.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה בתוספת פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!